SideburnsKongen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hei! Spørresmålet er om det ville ha noen stor effekt om jeg byttet ut boxed vifta med feks: En slik.. Eventulelt hvor mange grader ned. Takker på forhånd. Edit: Cpu vifta... Cpu`en ligger på 30 grader uten load, og ca 40 med load... Endret 11. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tror ikke det vill ha så mye effekt. Legg heller litt penger i en stillegående kjøler med ribbe og vifte. Termalthake Big Typoon er bra Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Tror ikke det vill ha så mye effekt. Legg heller litt penger i en stillegående kjøler med ribbe og vifte. Termalthake Big Typoon er bra 5138778[/snapback] Hadde tenkt litt på den ja.. Cpu`en ligger på 30 bare så, om en mist vifte hadde senket den med kanskje 5-10 grader trenger jeg ikke en Big Thypon.. Skal jeg ha Big Thypon med en Mist eller Papst hadde nok det gjort susen ja.. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tror ikke det vill ha så mye effekt. Legg heller litt penger i en stillegående kjøler med ribbe og vifte. Termalthake Big Typoon er bra 5138778[/snapback] Hadde tenkt litt på den ja.. Cpu`en ligger på 30 bare så, om en mist vifte hadde senket den med kanskje 5-10 grader trenger jeg ikke en Big Thypon.. Skal jeg ha Big Thypon med en Mist eller Papst hadde nok det gjort susen ja.. 5138795[/snapback] Du bruker bare vifta som er std på Big Typoon, kun 16 bd, og Big typoon hålder en 3000+ @2.7 GHz på 30 grader idle ifølge testen. Og Big Typoon er en kjøler med vifte og ikke bare en kjøleribbe Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Tror ikke det vill ha så mye effekt. Legg heller litt penger i en stillegående kjøler med ribbe og vifte. Termalthake Big Typoon er bra 5138778[/snapback] Hadde tenkt litt på den ja.. Cpu`en ligger på 30 bare så, om en mist vifte hadde senket den med kanskje 5-10 grader trenger jeg ikke en Big Thypon.. Skal jeg ha Big Thypon med en Mist eller Papst hadde nok det gjort susen ja.. 5138795[/snapback] Du bruker bare vifta som er std på Big Typoon, kun 16 bd, og Big typoon hålder en 3000+ @2.7 GHz på 30 grader idle ifølge testen. Og Big Typoon er en kjøler med vifte og ikke bare en kjøleribbe 5138835[/snapback] Veit det er vifte på den ja, viste ikke om den vifta som følgte med var noe bra. Men kan jo sette på en Slik Hadde jeg fått tak i en viftestyring som hadde klart den vifta, skulle jeg hatt en sånn ja. Viftestyringer klarer max 19-20 w.. Vifta der ligger på 21 w. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tror ikke det vill ha så mye effekt. Legg heller litt penger i en stillegående kjøler med ribbe og vifte. Termalthake Big Typoon er bra 5138778[/snapback] Hadde tenkt litt på den ja.. Cpu`en ligger på 30 bare så, om en mist vifte hadde senket den med kanskje 5-10 grader trenger jeg ikke en Big Thypon.. Skal jeg ha Big Thypon med en Mist eller Papst hadde nok det gjort susen ja.. 5138795[/snapback] Du bruker bare vifta som er std på Big Typoon, kun 16 bd, og Big typoon hålder en 3000+ @2.7 GHz på 30 grader idle ifølge testen. Og Big Typoon er en kjøler med vifte og ikke bare en kjøleribbe 5138835[/snapback] Veit det er vifte på den ja, viste ikke om den vifta som følgte med var noe bra. Men kan jo sette på en Slik Hadde jeg fått tak i en viftestyring som hadde klart den vifta, skulle jeg hatt en sånn ja. Viftestyringer klarer max 19-20 w.. Vifta der ligger på 21 w. 5138898[/snapback] Er du gal? Uansett kommer Pc'en til å fly avgårde Vifta på Big Typoon er både stillegående å kjøler godt. Jeg ser ingen grunn til ikke å være fornøyd med denne kjøleren når den hålder en 3000+ @ 2.7 GHz på 30 grader idle Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Så dette ville ikke ha noe og si? Isåfall noen som veit om en billig bra kjøler? Rundt 300 kr.. Zalman er vel bra. Eller? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvorfor kjører min AMD Athlon 64 X2 3800+ lavere standard volt enn deres CPU'er? 1,35, og 1,10 når C'n'Q er på og jeg ikke spiller osv. 5163803[/snapback] Zalman er bra, men TT Big Typoon er bedre https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=34356 Den koster bare 1 krone mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå