jornh71 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hei Skal få bredbåndsoppkobling fra Sandefjord bredbånd/Lyse om noen uker. Hvilket utstyr leverer de vanligvis, tenker da på "hjemmesentralen" og set-top boxen. Kan noen opplyse om navn og leverandør av disse boksene? Lurer også på om det er noen spesielle krav til ruter. Har i dag en trådøs ruter/switch fra Philips som jeg bruker mot NGT og håper på å bruke den fortsatt. Lurer også på hvor mange IPer de deler ut. Takk for alle svar. Endret 11. november 2005 av jornh71 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du kan bruke routeren din, de deler vel bare ut en IP til internettbruk svjv. Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg har riktig nok Lyse, men i Rogaland. Min hjemmesentral er av merket telsey og resten er av systemet er kreatel. ( tv )Man får bare en adresse fra Lyse og ja, du kan bruke routeren din... Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå