Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Som emnetittel sier, så virker skjul inaktive ikoner knappen når den selv finner det for godt, og bare av og til. Selv om dette meget mulig bare er en parantes i den store sammenhengen, lurer jeg på om det er vanlig at denne knappen bare infinner seg på vertøylinjen når det passer den, og bare en gang innimellom? Endret 11. november 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Så du mangler sjølve pila i blandt? Det er ikkje fordi alle programmene er aktive? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Ja pila er borte, og jeg har ikke brukt/trykket på noen av ikonene det gjelder. *edit* Fjernet et par ikoner som visstnok tilhørte programmer som ikke skulle være aktive, og nå funker det bra! Det virker som noen ikoner har levd sitt eget liv der nede på verktøylinja.. Endret 11. november 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tror dette er en bug i XP. Skjer hos meg også av og til, og jeg har sett det på andre maskiner også - altså at funksjonen "Skjul inaktive ikoner" skrur seg på med (u)jevne mellomrom når den selv finner det for godt. Jeg syns feilen er så ubetydelig at jeg ikke gidder å bry meg om den. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Nei det er nok sikkert ingenting å bry seg om, men jeg har lagt merke til slike småting i det siste, irriterende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå