marius90 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hei, når jeg skrur på pc'n min så tar det veldig lang tid fra man velger bruker til den kommer inn på windows rundt 5min, og når den endelig kommer inn så vil ikke explorer.exe jkøre av seg selv. så det jeg må gjøre er å åpne oppgavebehandler (ctrl alt delete) og åpne explorer.exe selv, men dette tat også evigheter, det hender maskinen henger seg og sånn. og når den har åpnet explorer så åpner den også mine dokumenter mappen 4ganger på rad, hva kan problemet komme av? jeg har søkt igjennom etter virus, spyware osv og fjernet det som jeg kom over uten hell. skriver nå engangtil litt enklere, 1. jeg skrur ¨på maskinen, og når den har kommet igjennom den "xp loaden" så får jeg en melding om at stasjon d må sjekkes, men hvs jeg lar den sjekke stasjon d så kommer jeg ikke inn på windows, men hvis jeg avbryter sjekken så tar det bare veldig lang tid å komme inn. (nevnt over) 2. kommer sakte inn på windows men explorer.exe vil ikke starte så dewtte må jeg starte selv. 3. kommer endelig inn på windows etter ca 10min , og da åpner den mine dokumtenter 4ganger. så hva i svarte kan være problemet her?! Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 last ned et program som fisker registeret. søk på google for å fikse den trege oppstarten kan du kjøre msconfig start -> kjør og skriv msconfig. Hak av de du ikke vil at skal starte under oppstart. du kan jo vurdere å formatere. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 finer ikke noe programm jeg, vet ikke helt hva jeg skal søke på. du vet ikke om noen programmer elns da? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 opp opp opp opp Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Spør om noe så enkelt som.... Har du anti-virus...? Kan jo være masse virus og sånt. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 ja jeg har antivirus, les i den første posten Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hehe, ops. så ikke det. beklager. formatere.... hadde jeg gjort. har jeg gjort. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ccleaner fikser registeret bra... www.ccleaner.com Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 hehe, takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå