asad Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Dette er et utdrag fra qxl. Kom over den , og synes at den er så direkte løgnaktig og misvisende at jeg blir kvalm. Skjermkortet i PC-en er det nye PCI-EXPRESS 16X NVIDIA/ATI GeForce 6200 256 MB DDR TV-OUT/S-Video og DVI. Fordelen med et så kraftig skjermkort er at PC-en takler de nyeste og mest avanserte spillene på markedet og at redigering av bilder eller film går som en lek og man reduserer ventetiden og belastningen på hoved prosessor. Får dårlig samvittighet når jeg ikke nevner at min cpu har vært overklokket i en uka når jeg selger min pc, men dette er jo vilt. Tenker da mest på en bestefar eller bestemor som kanskje kjøper en liknende til sitt spillglade barnebarn.SKulle ikke vært lov. her har vi smartingen: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21...um=1&Catg=11737 btw. Så vidt jeg vet har skjermkortet ingenting å si når det gjelder video redigering? Endret 11. november 2005 av asad Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tja, jeg har et GF6200 i en av maskinene, og det driver BF2 til den ytterste nød. Men det er klart han må fare med litt BS for å få solgt maskina si. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Wow.. og så bare 10000 for kjøp nå! Tror dere jeg kan få to? Bare til sammenligning så solgte jeg min P4 3Ghz, 1024 MB minne, 320 GB disk, 6800GT Golden Sample, 19" skjerm osv, osv for 8000,- med masse ekstrautstyr for noen måneder siden. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 for de av dere som har konto der så kan man vel skrive inn spørsmål og bare advare andre om at det ikke er et så bra kort? Synes også dette er noe av det værste som finnes. Lyve på den måten er rett og slett bare slemt gjort. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 "Skjermkortet i PC-en er det nye PCI-EXPRESS 16X NVIDIA/ATI GeForce 6200 256 MB DDR TV-OUT/S-Video og DVI." nais visste ikke at Nvidia og Ati hadde begynt å samarbeide!faen hadde et veddemål om å gå naken fra Stavanger til Trondheim den dagen det skjedde. men fra alvor te spøk Er jo bare til å skrive ett par kommentarer i annonsen hans da og skremme vekk evnt. folk som ikke vet så mye om pcer, så tror jeg nok ikke fyren for solgt den Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Da var spørsmål til selger sendt Lenke til kommentar
VbD Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 flott, post tilbakemelding her hvis du i det hele tatt får noen svar fra han Han skulle hatt smekk på pung for å komme med den produktbeskrivelsen der, og 10000 kroner for 'kjøp nå', helt latterlig Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dette er svaret jeg fikk fra selger.... (kanskje dårlig gjort å poste det her,men synes ikke spørsmålet jeg spurte han var så ille at jeg burde fått så negativt svar) Tar derfor å poster det her.... -slem som jeg tydligvis er (?) Mitt spørsmål til selger: 11/11/2005 18:48 Spørsmål fra InTeRpUs (5) Det skjermkortet der er vel ikke særlig bra til spill av nyere dato?? Fikk privat mail tilbake: Svar: Hvordan kan du si at de alternative ikke er bra, uten å vite hva slags type nvida eller ati skjermkort det er.Dine spørsmål til meg er oversendt qxl fordi jeg er ikke interessert i og mota useriøse spørsmål fra deg. Jeg håper de sperrer din konto fordi du bryter reglene. Så gikk ikke så bra dette... Men angrer ikke på at jeg spurte han. Synes folk som ikke har så mye peiling bør vite at det ikke er et topp kort til krevende spill... Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Dette er svaret jeg fikk fra selger.... (kanskje dårlig gjort å poste det her,men synes ikke spørsmålet jeg spurte han var så ille at jeg burde fått så negativt svar) Tar derfor å poster det her.... -slem som jeg tydligvis er (?) Mitt spørsmål til selger: 11/11/2005 18:48 Spørsmål fra InTeRpUs (5) Det skjermkortet der er vel ikke særlig bra til spill av nyere dato?? Fikk privat mail tilbake: Svar: Hvordan kan du si at de alternative ikke er bra, uten å vite hva slags type nvida eller ati skjermkort det er.Dine spørsmål til meg er oversendt qxl fordi jeg er ikke interessert i og mota useriøse spørsmål fra deg. Jeg håper de sperrer din konto fordi du bryter reglene. Så gikk ikke så bra dette... Men angrer ikke på at jeg spurte han. Synes folk som ikke har så mye peiling bør vite at det ikke er et topp kort til krevende spill... 5140251[/snapback] for en idiot han fyren Sperre kontoen din fordi du spurte han om lyvingen i annonsen hans? haha^^ Lenke til kommentar
Killer_Dementia Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Latterlig Heldigvis ingen som har lagt inn bud og bare en time igjen av auksjonen. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ærlig talt, egentlig så er det han som skulle ha fått sperra kontoen.. Blir så irritert av å se folk som prøver å lure andre folk på den måten.. Og at du kommer med det spørsmålet så får du den uttalelsen. Hvis han mener det at han har sagt ifra til qxl så er det egentlig fint, så ser de hvordan han prøver å svindle folk. Skjermkortet der koster jo 500 - 600 helt splitter nytt.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Er det egentlig lovlig å direkte lyve om ting man selger? ( hva sier qxl om dette? ) Blir vel som å selge en crt skjerm, og opllyyse om at den er Lcd. skrev en liten pm til han også forresten. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Når ein vil rapportere ein mistenkeleg auksjon, har noko sett at opsjonen "Svindel" ikkje er der? Mange andre opsjoner er der men mistanke om svindel kan ein ikkje melde i frå om. Tilfeldig eller? Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Da var enda et svar sendt... Kjenner jeg blir litt provosert... Men som alltid, viktig å holde seg seriøs og til fakta Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Fyren vet jo tydligvis at han farer med løgn når han svarer deg på den måten. Kjempe bra at dere peser han for det En kompis uten peiling ble lurt på lignende måte. Da jeg fortvilte over at han ikke hadde rådført seg med meg, ble han fornærmet og nektet å bruke den maskinen han hadde betalt så alt for mye for...hehe. Men litt kjipt var det fordi vi bodde sammen, og jeg ville ha en å linke med. Det resulterte i at han kjøpte en Xbox Så slike løgner fører mye vondt med seg og det bør han lide for.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå