Ikkeibruk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei. Jeg synes dette er litt skumelt å få kritikk fra slike flinke folk som dere Men hvert fall vil jeg ha kritikk på fan siden min www.drommefall.net. Helst er posetiv kritikk best , men jeg tåler litt negativt også Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sett i 1600x1200 - FF 1.5 Likte ikke helt den shoutboxen din.. Kanskje litt trang der, og input boksene kunne kanskje ha kommet utenfor den scrollen. Copyright boksen var litt liten og du burde kanskje ha url/overskrift i headeren m/link til hovedside. Ellers var farge valget ganske bra, fint oppsett, flott font, fin header osv.. (Selv om mørk-blå bakgrunn kanskje ikke passet så bra inn) Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Skrivefeil i Nedlastninger du har skrevet Nedlastniger ser også at du har copyright drommefall.tk ikke .net Endret 11. november 2005 av trrunde Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er endel "lister" du deler opp med <br> istedét for å legge de i <li>'s under en liste (<ul>). Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Hehe, hva er galt med å bruke <br> ? Jeg er ganske ny skjønenr du Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hehe, hva er galt med å bruke <br> ? Jeg er ganske ny skjønenr du 5139827[/snapback] <ul> er laget for lister (unordered list). mens <br> er laget for noe annet. ja, <br> fungerer. det er bare ikke riktig måte å gjøre det på. for å si noe om designet så savner jeg veldig en overskrift. kanskje også en undertittel som sier hva dette er for noe. ellers er det jo en fin portalside. hva mer kan man si? lett å finne fram, lett å lese, legg til litt line-height på teksten så blir det enda bedre. muligens ikke århundrets revolusjon innen nyskapende design og layout, men den gjør absolutt jobben sin! Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvis jeg bruker UL, så LI så hopper menyen i midten. Er det noen som kan hjelpe meg med å løse det problemet? Forresten hvordan fjerner man den svarte klatten foran LI? F.eks <UL> <LI>Meny 1</LI> <LI>Meny 2</LI> <LI>Meny 3</LI> </UL> Orker ikke å opprette en tråd siden dere er så godt i gang her. Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Til N* :Tusen takk, det var fint sakt Skal ha det i bakhodet etter jeg skal finne en Poll på siden min Igjen takk Endret 11. november 2005 av mr.henka Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 anderenlee: <UL> gjør at alt inne i taggen blir tab'et. Altså flyttet til høyre, ikke sentrert. Selv om det kan se slik ut hvis menyen din ikke er så stor. Hvis du fjerner <UL>'en så blir dette fikset. Når det gjelder "den svarte klatten" så er dette <li> (list) tag'en som lager en punket liste... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) anderenlee:<UL> gjør at alt inne i taggen blir tab'et. Altså flyttet til høyre, ikke sentrert. Selv om det kan se slik ut hvis menyen din ikke er så stor. Hvis du fjerner <UL>'en så blir dette fikset. Når det gjelder "den svarte klatten" så er dette <li> (list) tag'en som lager en punket liste... Neineinei! VÆRSÅSNILL ikke uttal deg om noe du tydeligvis ikke har noen som helst peiling på. <ul> gjør ikke at "det inni blir tab'et". <ul> definerer en uordnet liste. Om listen skal bli "tab'et" til høyre eller ikke, bestemmer man med CSS som man vil (margin/padding på ul- og li-elementene). Å bare fjerne ul-elementet blir helt feil, noe W3Cs validator er enig med meg i. Listepunktet kan man også fjerne med litt simpel CSS: ul { list-style-type:none; } Endret 12. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå