_hauken_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Eg har klart å få installasjonen min av Ubuntu Hoary ut av stille, kjem meg mellom anna ikkje på nett, og får heller ikkje oppdatert til Breezy. Eg har difor tenkt å gjennomføre ein ny installasjon. Før eg gjer dette vil eg føre filene mine over til ei maskin med WinXP. Dette må nok gjerast ved hjelp av samba, og eg leitar difor etter ein live-cd med samba inkludert slik at dette kan gjerast enklast mogleg. Er det nokon som har tips? Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 SAMBA følger nok med de fleste LiveCDer, Knoppix og Slax er gode alternativer. Lenke til kommentar
_hauken_ Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 SAMBA følger nok med de fleste LiveCDer, Knoppix og Slax er gode alternativer. 5139578[/snapback] Knoppix vart løysinga, ja. Det gjekk bra, og eg er nok oppe o køyrer med ny installasjon av Ubuntu 5.10. Ser lovande ut så langt! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå