St. Anders Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har fått solgt min Bærbare windows maskin og vil gå over til apple, de har to forskjelige maskiner, men bruker egentlig to skjerm funksjonen mye og den har ikke iBook´n. så går nok for 12" PB, men ram er jo veldig dyrt hos Apple, og ser at det var henvist til Mac1 i en annen tråd, men fant ikke den nye PB i den minne guiden. er det mulig og bare kjøpe 1024 mb DDR SODIMM på komplett,(333Mz) er det noen merke eller ting jeg må passe på, evt, anbefalinger? en ting til, ser at apple har student rabatt, men gjelder det bare for de over 18år. ingen mulighet når jeg snart fyller 17...? (kjenner heldigvis en lærer som kansje kan kjøpe den for meg) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 1. Det finnes noe som heter Screen Spanning Doctor, som er et script som gjør mye galt med en iBooks skjermkort og utgangene... (Men å kjøre det vil ta livet av garantien) For skjermkortet i seg selv støtter screen spanning. 2. Tror at den nyeste PBen bruker DDR2? (Det har blitt nevnt flere ganger i forumet på Mac1. Prøv å søke der) 3. Studentrabatten har ingen aldersbegrensninger så vidt eg veit. Dette er også et gjenganger tema på Mac1.no så igjen, søk litt mer på forumet. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Takker for svar. men sån som jeg så så var det DDR1 på 12" PB´n Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 12" modellen har vanlig PC2700 DDR mens 15" og 17" kjører PC2-4200 DDR2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå