Ed Hunter Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Nokon som kan hjelpe meg å finne eit bra program som kan slå på pcen til eit gitt tidspunkt? Treng ikkje ha så mykje meir funksjon over dette, men hadde vore artig å f.eks kunne spelt ein sang. Ein slags schedule sak må det vel bli. Endret 11. november 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dersom maskinen skal være HELT AV må du sette deg litt tilbake og tenke litt logisk. For det er ikke mulig. Maskinen er tross alt av, og alle program er slått av. Men, mange BIOSer støtter funksjonen for å slå seg på ved et gitt tidspunkt eller hendelse(nettverk/telefon). Har du prøvd BIOSen? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Kan sjekke når eg kjem heim. Viss eg ikkje slår av pc'en, men setter den i hvilemodus? Tenkte på ein slags BIOS funksjon ja, har Asus A8N SLI Deluxe. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Clockamp har en slik funksjon. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvis du går i kontrollpanel og går på planlagte oppgaver og legg til ny oppgave. Når du legger inn et program som skal start et tidspunkt, så kan du også velge om maskinen skal slå seg på for å kjøre den oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå