may_andrine Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvilke biler gir best beskyttelse av passasjerene i virkelige ulykker? Bruktbilene på denn listen er 15 til 30 prosent sikrere enn andre biler. Les mer Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg kunne godt tenkt meg ei liste der man kategoriserte bilene etter størrelse og pris. Ikke alle har råd til (eller behov for) å kjøpe en brukt Audi A3 eller A6, derfor hadde det vært greit at bilene ble kategorisert i alle fall etter størrelse, f.eks. småbiler, den lille mellomklassen, den større mellomklassen, store biler og flerbruksbiler. Dessuten ser jeg ikke 2. generasjon Fiat Punto (00-05) på lista. Denne fikk 4 av 5 mulige stjerner i Euro-nCap, og bør vel strengt tatt stå høyt oppe på lista? Lenke til kommentar
may_andrine Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg kunne godt tenkt meg ei liste der man kategoriserte bilene etter størrelse og pris. Ikke alle har råd til (eller behov for) å kjøpe en brukt Audi A3 eller A6, derfor hadde det vært greit at bilene ble kategorisert i alle fall etter størrelse, f.eks. småbiler, den lille mellomklassen, den større mellomklassen, store biler og flerbruksbiler. Dessuten ser jeg ikke 2. generasjon Fiat Punto (00-05) på lista. Denne fikk 4 av 5 mulige stjerner i Euro-nCap, og bør vel strengt tatt stå høyt oppe på lista? 5139004[/snapback] God ide å kategorisere etter størrelse og pris, skal ta tak i det så snart jeg får tid! Fiat Punto er ikke med på Folksams liste. Årsaken kan være at det ikke er nok ulykker med denne bilen til å si noe om hvor sikker den er "i virkeligheten". Flott at den kommer godt ut i Euro NCAP! Ofte er det samsvar mellom krasjtestene deres og Folksams registreringer, men ikke altid... Lenke til kommentar
pat_man Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 er det noen som har noe informasjon om audi ur quatter må ha det til skolen og trenger litt info :!: :!: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) er det noen som har noe informasjon om audi ur quattermå ha det til skolen og trenger litt info ikke quatter da ,Urquattro!! Endret 28. november 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
pat_man Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ja jeg veit det men jeg skrev feil da men jeg kan ganske mye om bilen men jeg trngte mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg