SSSø Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Plutselig gikk det ikke an å slå av pc'en, uansett hva jeg gjorde fikk jeg den ikke av, så til slutt trakk jeg ut kontakten. Dagen etterpå når jeg skulle slå den på igjen startet alt helt fint helt til den skulle begynne å starte windows (xp), var akkurat som om den gikk i dvalemodus, og aldri kom videre. Jeg har nå formatert C og reinstallert windown og alt, og når jeg nå starter pc'en skjer akkurat det samme, bare at den "våkner" igjen fra dvalemoduset etter rundt 5 min. Resten av oppstartingen tar også mye lengre tid enn vanlig. Noen som har peiling på hva problemet kan være? Er ikke så veldig gøy når pc'en bruker godt over 5 min på å starte opp. Jeg har forresten ingen peiling på pc'er i det hele tatt. Er ganske stolt som greide å formatere C egentlig, så dere skjønner hvor jeg ligger. Etter jeg reinstallerte hele driten har jeg også fått ekstremt mye mer pop-ups, ikke bare pop-ups med irriterende reklame, men pop-ups som sier pc'en er i fare og lukker alle explorervinder uten noe forvarsel. Noen som har noen idé om hvorfor, og hvordan jeg blir kvitt de? Endret 11. november 2005 av Jør2 Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hmm!! prøv å start maskingen i sikkerhetsmodus (F8) så kan du ta virus kjekk eller spyware (ad-aware) eller noe spy ware program! vis ikke det hjelper noe si i fra ! vile Glück!! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Hvis jeg starter i sikkerhetsmodus kommer jeg ikke inn i det hele tatt. Jeg har ad-aware, og det finner sykelig mye drit på pc'en, men virker ikke som om det hjelper, det er uansett noe jeg kan leve med, det jeg ikke kan leve med er å måtte vente så ufattelig lenge på at pc'en skal starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå