batti64 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Dette spillet var helt konge! Legger ved noen screenshots med alt på max: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Og jeg legger ved et screen med 1024 oppløsning, uten vsync, og aa på medium, og resten på fullt. *OBS, bildet er nedskalert til 60% av originalstørrelse for ikke å rote til forumskinnet* Jeg har overhodet ikke merket noe til fpsproblemene folk snakker om her. Hvorfor vet jeg ikke, men har altså ikke det. Endret 12. november 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har ikke hatt noe fps problemer jeg heller Kjører: 1280*1024. ingen aa, uten vsync og resten på max. ligger som regel rett over 40 fps. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Kjører 1280*1024 med max "detail", ingen aa eller vsync. Ligger på rundt 30 fps. Er vel i grenseland her, men det går greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 jeg har ærlig talt gigantiske problemer med å forstå hvordan noen kan mene at dette er et bra produkt. det er et bilspill blottet for alt av kjørefølelse,selv gode gamle screamer har bedre handling enn dette spillet.et lite eksperiment til dere, stopp bilen og sving 100% til enten venstre eller høyre, så gir dere gass, bilen SKLIR pittelitt på skrått fremover istedenfor å svinge, selv i burnout spillene så går det faktisk an til å svinge skikkelig. fartsfølelsen som noen skryter av er jo fraværende, tittet litt til side og la merke til at jeg ikke akkurat suste forbi hus og trær, selv om jeg kjørte i 110MPH. most wanted er et makkverk av et bilspill, et direkte hån mot hele genren. tanken er utmerket, spillet kunne vært veldig bra hvis de bare hadde levert en bedre kjørefølelse. dette er rett og slett for dårlig til å være sant Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Til opplysning finnes det en annen tråd du kan poste Screenshot fra spillet i. Jeg synes spillet er spillbart. Likte riktignok fartsfølelsen fra NFS:U2 bedre, men jeg liker at det er store åpne baner her. Jeg laget likesågod en liten video på under 10min Das film. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) jeg har ærlig talt gigantiske problemer med å forstå hvordan noen kan mene at dette er et bra produkt. det er et bilspill blottet for alt av kjørefølelse,selv gode gamle screamer har bedre handling enn dette spillet.et lite eksperiment til dere, stopp bilen og sving 100% til enten venstre eller høyre, så gir dere gass, bilen SKLIR pittelitt på skrått fremover istedenfor å svinge, selv i burnout spillene så går det faktisk an til å svinge skikkelig. fartsfølelsen som noen skryter av er jo fraværende, tittet litt til side og la merke til at jeg ikke akkurat suste forbi hus og trær, selv om jeg kjørte i 110MPH. most wanted er et makkverk av et bilspill, et direkte hån mot hele genren. tanken er utmerket, spillet kunne vært veldig bra hvis de bare hadde levert en bedre kjørefølelse. dette er rett og slett for dårlig til å være sant 5145009[/snapback] Jeg syntes personlig det er mye spillglede her Gøy med masse politi biler btw: prøvde det du sa: bilen sklir kansje litt fremover før den begynner og spinne i ring... Og fartsfølesen er veldig god, spesielt når en ligger i 6gir etter og ha brukt Nitro...hehe Endret 12. november 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har aldri hatt noe i mot den urealistiske handlingen. Syns forøvrig det er gøy :-) En ting som irriterer meg, er at spillet (hvertfall demoen) ikke støtter dual core cpu. Dermed må jeg sette Affinity til 1 kjerne. Men veeeldig bra grafikk, da! Ble overrasket, for jeg trodde screens løy, som vanlig.. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Har aldri hatt noe i mot den urealistiske handlingen. Syns forøvrig det er gøy :-) En ting som irriterer meg, er at spillet (hvertfall demoen) ikke støtter dual core cpu. Dermed må jeg sette Affinity til 1 kjerne. Men veeeldig bra grafikk, da! Ble overrasket, for jeg trodde screens løy, som vanlig.. 5145359[/snapback] ja vet Endret 13. november 2005 av kriss99 Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er ikke noe instilling for AA/AF på demoen eller? Dere som har det på har vel forca det eller noe? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er ikke noe instilling for AA/AF på demoen eller?Dere som har det på har vel forca det eller noe? 5145735[/snapback] Smell på "advanced settings" Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 krev nok en del ja får 45-60 fps her på 1280 alt på fullt (se sign for spec) må si at jeg likte spill svær godt Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 13-30FPS med 1024 alt fullt hos meg.. Kjører nå med 35-60FPS på 1024, medium på AA og resten på high, medium på shadows og textures.. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det er faenmeg klin umulig å ta en u-sving her. Jeg stopper bilen, svinger til den ene siden og gir gass. Jeg får faen ikke svingt! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) ok så er kanskje ikke fartsfølelsen helt på topp, men så er veiene ofte ganske breie også, og det ødelegger noe for fartfølelsen. en annen ting som har mye å si er kameravinkelen. bumpercam er alltid best i NFS og gir alltid bedre fartfølelse i bilspill. i alle fall som jeg har erfart, og jeg spiller mye bilspill. sånn ellers så synes jeg at dette lover veldig bra gfor most wanted, og jeg ser virkelig fram til fullversjonen. nå vet vi at grafikken er bra og banene er gode, så nå blir det spennende å se hvor mye oppgraderinger og tuning deler de har fått med denne gangen. btw, noen som har klart over 2000km/t sammenlagt på fotoboks løpet enda? min rekord (med porscha) er 1984km/t er sykt vanskelig å komme over 2000... Endret 14. november 2005 av Spirre Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 btw, noen som har klart over 2000km/t sammenlagt på fotoboks løpet enda? min rekord (med porscha) er 1984km/t er sykt vanskelig å komme over 2000... 5153220[/snapback] Min rekord er også 1984km/t med Porschen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Laster ned nå, glede seg til å komme hjem fra jobb i dag Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ja da har jeg fått testet det, riktig nok fikk jeg ikke loov til å bruke høyere oppløsning enn 800*600 med mitt 9700pro kort. Testet med ratt og pedaler og må si at det er FØRSTE gang jeg klarte og spille et need for speed spill med ratt og pedaler. ENDELIG. Ser at folk klager over dårlig handling(engelsk) o.s.v i dette spillet, men jeg synes den var faktisk bedere enn alle andre need for speed serier, så bra at det gikk ann og brukre ratt. Føltes mye bedere med ratt og pedaler enn det noen gang har gjort i nfs serien, eneste som funka digg med ratt var nfs porche. Ser ut som at pc'n trengs oppgradering hvis jeg skal vurdere å kjøpe meg dette spillet da, jeg mener 800*600 er jo ikke mye og rope hurra for. Men en annen ting, hvorfor i huleste er ikke spillet i 5.1? jeg mener kun stero er jo helt utrolig skuffende Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Mulig at i fullversjon kjem det med støtte for 5.1? Who knows, synes det var litt rart ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 nei, det har ikke bedre handling enn alle de andre spillene i need for speed serien....i de gikk det faktisk an til å svinge skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg