CavemanK Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dette var gromt Tenker jeg skal ha meg det her ja! Skikkelig moro Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei! Noen andre som har problemer med å installere? Jeg unzipper, så startes autorun, det kommer en licence agreement som er blank hvor jeg trykker ok, og så står det at installasjonen stoppes fordi spillet krever DirectX 9.0c eller høyere (Jeg HAR 9.0c!). Hjelp?? 5139573[/snapback] Sliter med det samme. Laster ned spillet fra 3D Gamers nå. Lastet det ned fra gamer.no sin server isted....jau jau. Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Løsning på mitt overnevnte problem er å pakke ut filen 0compressed.zip i samme mappe. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Makan til makkverk! Syns virkelig synd på de som faktisk måtte sitte å programmere dette her. Enhver som i det hele tatt vurderer å kjøpe dette bør gå til psykolog. Sikkert pent for de med 2 blodklokka 7800GTX i SLI, men jeg med mitt 9800PRO får bare grøt. *Gå å kose seg med LIVE For Speed* Endret 11. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Merkelig, det funker fett med mitt radeon 9800 pro... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Merkelig, det funker fett med mitt radeon 9800 pro... 5140904[/snapback] Skrudde ned grafikken til minimum så det ble seendes grøt ut. selv da var det ikke helt smooth. ja ja, bryr meg ikke om denna møkka uansett. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Virkelig bra spill Utrolig store områder og kjøre på Vurderer sterkt og kjøe det Endret 11. november 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Løsningen på installasjonproblemet mitt var: 1.Høyreklikk på autorun-filen 2. velg 'kompabilitesmodus for win2000' 3. installer. Håper det funer for andre som evt har problemer. Ser sykt bra ut ja! next-gen..hehe Er kanskje litt 'for' lett å styre men...? Lettere enn på underground i alle fall. menmen. Noen som vet om man kan være politi i fullversjonen? Best for dem at de har med det altså... Lyden var bra, såvidt jeg hørte.. skal høre mer nøye etter senere. Kul musikk egentlig, og 'spontan' dialog på politiet. Og så så mange polisbiler! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Merkelig, det funker fett med mitt radeon 9800 pro... 5140904[/snapback] Skrudde ned grafikken til minimum så det ble seendes grøt ut. selv da var det ikke helt smooth. ja ja, bryr meg ikke om denna møkka uansett. 5140966[/snapback] Lenge siden du har formatert? Nyeste drivere? Masse progs i bakgrunnen.. Sjekk dette, hvis du har noe av dette så er det tydeligvis grunnen.. Noe som også kan gjøre noe er at cpu'en er for svak.. Prøv å skru ned lydkvaliteten hvis det er mulig.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 noen som har lyst til å poste sc shots eller? vet at jeg sikkert kan finne 100 000 sc shots på ign osv men jeg vil se deres! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) ah, fett.. Var en kul demo, hel versjonen blir bra Funker fjell her og, på mitt Radeon9800pro kort, og den gfx tingen på maks @ 1280x1024. Fine lyder og.. Edit: Kan ta noen jeg, 2 sec Fant og advanced options, så da ble det litt mere juice i sakene Here we go: Endret 12. november 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Lenge siden du har formatert?Noen ukerNyeste drivere? Nyeste Omega, nyeste på alt annet ogMasse progs i bakgrunnen niks Noe som også kan gjøre noe er at cpu'en er for svak.. 2500+ @ 3500+ for svak? I don't think so! ThaAndre: Hvordan fikk du spilt Golf og Viper? Er det ikke bare en Mustang og en Porsche i denne demoen? Endret 12. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ble rimelig skuffet over demoen. Som enkelte andre har nevnt var kjørefølelsen på bunn. Mye av det samme som i NFS Hot Pursuit 2 og NFS Road Challenge. Skulle man svinge unna en hindring brått resulterte det som oftest i at man smalt i veggen på andre siden, og så vinglet man fra side til side i en evighet før man fikk kontroll. Demoen hadde imidlertid noen positive elementer. Grafikken var veldig bra, og utvalget av biler virket også godt. Det var også positivt at man hadde store områder å boltre seg på. Totalintrykket er likevel ikke bra, og skylden for det har den elendige kjørefølelsen. Hadde den vært på samme nivå som NFSU, eller enda bedre, NFS Porsche, hadde spillet vært bestilt med en gang. Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ble rimelig skuffet over demoen. Som enkelte andre har nevnt var kjørefølelsen på bunn. Mye av det samme som i NFS Hot Pursuit 2 og NFS Road Challenge. Skulle man svinge unna en hindring brått resulterte det som oftest i at man smalt i veggen på andre siden, og så vinglet man fra side til side i en evighet før man fikk kontroll. Demoen hadde imidlertid noen positive elementer. Grafikken var veldig bra, og utvalget av biler virket også godt. Det var også positivt at man hadde store områder å boltre seg på. Totalintrykket er likevel ikke bra, og skylden for det har den elendige kjørefølelsen. Hadde den vært på samme nivå som NFSU, eller enda bedre, NFS Porsche, hadde spillet vært bestilt med en gang. 5142072[/snapback] Enig. Man får mere en merkelig følelse av å fly enn å kjøre bil... Ikke bra... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Slenger inn screen av porsche *Nam* og lexus. Quick race er der man kan velge porsche/mustang, viper, golf og lexus finner man på 'challenges' eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Får ikke rattet til å fungere Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 ser ut som det er litt mere fri kjøring som i hot pursuit osv stemmer det? flott i såfall. men for å være helt ærlig synes jeg ikke det ser så mye bedre ut enn NFSU2.. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vel, det er faktisk mer detaljerte textures (ønsket meg enda mer detaljerte men..), bedre detaljer på all trafikk osv, bedre detaljer på 'banen', samt HDR-effekter og bedre reflections på bilene + at bilene er mer smoothe (ikke så hakkete eksospotter/felger som i underground 2). Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Får ikke rattet til å fungere 5142955[/snapback] Hva trenger du ratt til i dette spillet? Styringa er ikke analog for 5 øre. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Får ikke rattet til å fungere 5142955[/snapback] Når du er i Options og konfigurering av kontroller så ser du at oppe på toppen står det "keyboard" med noen piler vedsiden av, trykk på en av de pilene så velger du rattet ditt. Funka hos meg i allefall. Og Styringa er veldig bra med ratt og pedaler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg