Mobilguiden666 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Yepp....Vært en del poster angående Panasonic VS3 her på forumet. Så jeg tenkte: "hmm....får vel kjøpe en da ". Da var den i hus, MEN Vodafone låst! Norske kort fungerer ikke....enda. Ser ikke ut som om den kan låses opp her i Norge men vi får se. Den er kjøpt uten abonnement til full pris så det er lovlig å låse opp bare for å ha det sagt. I esken ligger telefonen, lader, to deksler og verktøy til å skifte dekslene. Som dere ser på bildene er VS3 ikke store saken. Den er litt tykkere en V3, men smalere. Den virker veldig solid og ikke knirkete, noe som har vært typisk for en del Panasonic telefoner ( GD87, X70 osv. ) Skjermen er helt fantastisk. 16.7 millioner farger på en 240 X 320 TFT skjerm. En av de beste skjermene jeg har sett! Ellers er VS3 en telefon som ikke ligger helt i toppen når det kommer til funksjoner. 1.3 MP på kameraet men mangler bluetooth, minnekort og edge for å nevne noe. Dette er alt i alt en morsom telefon og de som liker Panasonic vil ikke bli skuffet. for en mer utfyllende test: www.gsmarena.com Nå får jeg LG U880 om en uke ellet to i sort. Test kommer edit: Fjernet litt på slutten her. Er nok ikke lov nei -Are Endret 11. november 2005 av arehei Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Den telefonen er skammelig pen. Er det mulighet for at det kommer bilder tatt med telefonen snart? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hmmm...Trodde den skulle være større Hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 hmmm...Trodde den skulle være større Hvor mye ga du for den? 5144297[/snapback] Hmmm..Vodafone låst... Da vil jeg tippe han ga i underkant av 2000kr...rett meg hvis jeg tar helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå