Gå til innhold

Beholde eller sende i retur?

Magoo

Anbefalte innlegg

Så sitter jeg her da men min nye xbox fra ps data og vet ikke helt om jeg bare skal sende driten i retur. Fikk den i posten i dag og da først fant jeg ut at jeg måtte ha et eller anna dvd kit jalla for i det hele tatt å kunne se dvd.:???: Det var jo en av grunnene til jeg jeg kjøpte den i det hele tatt at den kunne brukes som dvd. Koster jo bare 400 spenn eller no for det kitet da men par hudre der og 400 der blir spenn av sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mye rart!

DVD kittet får du til 291,- hos komplett, web-pris. Butikkprisen ligger ca 20kr over det igjen. Du får det sikkert billigere andre steder også. Men, ja..hvorfor ikke undersøke slikt _før_ du bestiller? :razz:

Dessuten, hva annet skulle du bruke den til? Det er en spill-konsoll, med mulighet for å spille dvd. I tillegg til alle de innebygde mulighetene da, som plass til 76timer med cd-musikk på harddisken.

Jeg tenker du tenkte på å chippe den jeg, men det koster jo ekstra uansett, dessuten med enkelte chiper/bioser så kan du spille dvd filmer uten dvd-kitet, og bruke gamepaden som fjernkontroll.

Lenke til kommentar

Hei.

Behold Xbox`en. Jeg er meget fornøyd selv om jeg har en bra PC. Avslappende å sette seg ned i godstolen og spille litt, mens man tar en øl sammen med noen venner. Gleder meg til hot pursuit 2.

PS: Er det noen som vet om xboxen gjør musikken om til mp 3 filer når man kopierer fra en cd til harddisken?

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av at folk sier "Hva skal du med XBox når du har PC?" Jeg har sagt det før: Det sier seg selv at det er bedre og mer sosialt og samles foran en TV i stuen når det kommer noen kamerater på besøk enn foran en PC.

Går fint an å ha en konsoll og PC samtidig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

X-Box er DRITT, og du vil vel ikke ha dritt i stua di??? Send den i retur og kjøp en ps2 isteden.

Nesten alle spill til X-box kommer på pc, men d gjør ikke så mange av de spilla som blir laget til ps2.

Dessuten så vil du vel ikke dytte mer penger i ræva på en sånn råtten kjeltring som Bill Gates...

Lenke til kommentar

Sleepers-Neo, du besvarer med intetsigende, stigmatiserende og korte setninger. Du taper bare på det selv. Selve påstanden din er latterlig, og hvis du er stort mer enn 13, synes jeg det er trist at du er så lite reflektert.

Vennligst slutt med dette, dette er 2. beskjed til deg om temaet. Les rettningslinjene!

Lenke til kommentar

Det er over 300 Xbox titler under utvikling, det sier vel litt at Xbox er noe som kommer til å komme sterkt på oss i fremtiden.

Den har også mer kraft og muligheter enn PS2. PS2 er et flott konsoll, men det er ingen tvil om at Xbox er bedre. Problemet frem til nå har vært at det har kommet ut mange flere spill til PS2, men det forandrer seg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...