tbend Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Er det ikke det ene så er det det andre... Tror jeg har funnet lekkasjen, den er dær du kan skru på det lokket som går inn til selve pumpa. Det er ei pakning dær, men ser ikke ut til å hjelpe særlig.. Noen som har peiling hvordan man kan tette driten ? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kjøp et nytt impellerdeksel. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=5440&GID=5400 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Vet ikke om det er det som lekker,,, det lekker "bare" noen dråper i døgnet... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg har smurt på litt flytende pakning der jeg... tett som bare det flytende pakning fås på clasern Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 jeg har smurt på litt flytende pakning der jeg... tett som bare det flytende pakning fås på clasern 5155927[/snapback] Mekka jeg også, var bare en oring som lak, fixa nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå