Gå til innhold

Trekabinett med minibar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal du kjøle brusen?

5151884[/snapback]

 

 

Hvilket materiale skal du bygge i?

5151896[/snapback]

 

 

LOZER: Jeg tenker det blir et minikjøleskap. Dette med element høres for komplisert ut så det dropper jeg. Fant en liten minibar fra ELTA som kunne passet fint, men blir nok litt stort så da vet jeg ikke helt.

 

Hadde tenkt å bygge en solid ramme av solid tre og sidene blir sansynlighvis kryssfiner 7 eller 9 mm. Alt etter hva jeg får tak i.

Lenke til kommentar
kjøp en aktiv kjøleboks til 2-3-400 kr, i lokket er det et komplett kjøleagregat. riv av plasten og bygg agregatet inn i din egen isolerte boks! :D

5156485[/snapback]

 

 

Where to find :dribble:

5156568[/snapback]

 

det "kjøleagregatet" er et pelier element.. mye bedre å bare kjøpe et peltier element til 100kr fra ebay istedenfor.. fordelen med kjøleaggergatet er vel kansje at det følger med noe som styrer temperaturen, med et peltier element må du lage denne selv...

Lenke til kommentar
det "kjøleagregatet" er et pelier element.. mye bedre å bare kjøpe et peltier element til 100kr fra ebay istedenfor.. fordelen med kjøleaggergatet er vel kansje at det følger med noe som styrer temperaturen, med et peltier element må du lage denne selv...

5163067[/snapback]

 

jeg er klar over det, men om du regner med 2 STORE kjøleribber, er det ikke mye å spare på å lage det selv...

Lenke til kommentar
det "kjøleagregatet" er et pelier element.. mye bedre å bare kjøpe et peltier element til 100kr fra ebay istedenfor.. fordelen med kjøleaggergatet er vel kansje at det følger med noe som styrer temperaturen, med et peltier element må du lage denne selv...

5163067[/snapback]

 

jeg er klar over det, men om du regner med 2 STORE kjøleribber, er det ikke mye å spare på å lage det selv...

5163491[/snapback]

 

 

Går for det å kjøpe en boks jeg tenker jeg. Bedre å få det klart istede for å ødelegge både meg selv, maskin og element.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...