Howard Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Philips begir seg inn på markedet for minnepinner med sin serie rettet mot forbrukere. Les mer Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Og andre minnepinner er rettet mot?? Apekatter? Løver med store mengder bilder å flytte med fra savannene? Trekkfugler som vil ha med seg sine viktige data sørover? Men bra at Phlips endelig har skjønt at det er forbrukere som vil ha minnepinner....hvem som har kjøpt før er det litt uklarheter om tydeligvis. Forbrukere er det ikke!...i følge Philips. AKIRa Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 AKIRAx24: Bedrifter kanksje? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Og andre minnepinner er rettet mot?? Apekatter? Løver med store mengder bilder å flytte med fra savannene? Trekkfugler som vil ha med seg sine viktige data sørover? Men bra at Phlips endelig har skjønt at det er forbrukere som vil ha minnepinner....hvem som har kjøpt før er det litt uklarheter om tydeligvis. Forbrukere er det ikke!...i følge Philips. AKIRa 5137900[/snapback] akkurat det samme jeg tenkte når jeg leste denne artikkelen.. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Samme her..! Endelig en rettet mot oss forbrukere tenkte jeg! lol.. Ps. Tror dere det går an å ta av den gummi pluggen? (og sette den på igjen) Kan være litt i veien tror jeg.. Endret 11. november 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Word!.................... Endret 11. november 2005 av DuTTZi Lenke til kommentar
Albino Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har en minnepinne som har en løs hette på. Den detter jo av hele tiden, men jeg har faktisk ikke mistet den enda. Det er ganske utrolig. En revolusjon at noen fester hetta til minnepinnen. Resten er ikke noe å bry seg om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå