Dwagon Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg lurer på hva som er verdens rekorden i Windows XP sp2 uptime... noen som vet ? har planer om å slå den edit: leif Endret 11. november 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Et par-tre dager er rekorden min i alle fall... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Et par-tre dager er rekorden min i alle fall... 5137705[/snapback] deg GRUSER jeg så det synger http://home.no/corpus-stalker/uptimeinfo.txt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det finnes ingen offisiell verdensrekord, men du kan regne med at den er noen hundre dager. Selv pleier jeg å gi maskinen en restart hver hundrede dag elns, men kunne nok dratt det lengre. Ei heller kan det komme noe offisielt på det, for det tar ikke mange minuttene og fake windows oppetid på flere år, tror jeg fikk windows til å krasje med en gang med 27års oppetid. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Det finnes ingen offisiell verdensrekord, men du kan regne med at den er noen hundre dager. Selv pleier jeg å gi maskinen en restart hver hundrede dag elns, men kunne nok dratt det lengre. Ei heller kan det komme noe offisielt på det, for det tar ikke mange minuttene og fake windows oppetid på flere år, tror jeg fikk windows til å krasje med en gang med 27års oppetid. 5137718[/snapback] man kan jo bare sammenligne oppetiden men når maskina var installert. er den over det kan man si at den er juksa. min er ikke juksa. det setter jeg min ære på. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hmm.. Virketid for datamaskinen: 318 dager, 23 timer, 29 minutter, 19 sekunder er ikke det hvor lenge du har hatt den på tilsammen.. mener det er det som menes det. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 hmm.. Virketid for datamaskinen: 318 dager, 23 timer, 29 minutter, 19 sekunder er ikke det hvor lenge du har hatt den på tilsammen.. mener det er det som menes det. 5137822[/snapback] det er tiden maskinen har stått på uten kræsh eller restart. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg overtok min XP-installasjon etter min far. Han hadde igjen overtatt den etter sin far, som riktignok begynte med Windows 98 da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Her er det nok snakk om hvor lenge maskinen har fysisk stått på i strekk, uten å blitt restartet/slått av osv. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Alle disse verdiene ligger lagret et sted (også installasjonsdato) og kan enkelt forfalskes. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Alle disse verdiene ligger lagret et sted (også installasjonsdato) og kan enkelt forfalskes. 5138115[/snapback] Forfalskes? Oppetid for datamasinen? Det er vel ikkke akkurat VM i fotball vi snakker om her... :!: Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sjekk "Uptime project" - der er det en som har hatt Windows 2000 stående på i over 4 år! http://en.uptime-project.net/page.php?page...y=record%20DESC Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Sjekk "Uptime project" - der er det en som har hatt Windows 2000 stående på i over 4 år!http://en.uptime-project.net/page.php?page...y=record%20DESC 5138182[/snapback] steike.. sku likt å sett cpu vifta på den pc'en sikkert mange kilo med støv å dritt.. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hm. Og hva gjør en så nå for eksempel Windows Update krever omstart sånn cirka en gang per måned? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Hm. Og hva gjør en så nå for eksempel Windows Update krever omstart sånn cirka en gang per måned? 5138401[/snapback] deaktivere Windows Update for eksempel ? Update smupdate.. tror ikke på sånt jeg Lenke til kommentar
miXer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 kjempe smart idè det der, å slå av Windows Update. Best å ikke ha maskinen oppdatert med nyeste oppdatering! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 kjempe smart idè det der, å slå av Windows Update. Best å ikke ha maskinen oppdatert med nyeste oppdatering! 5138528[/snapback] Så så... man har da tatt forhåndsregler, med ISA server og antivirus. ikke no å være redd for... blir maskina cracket må cracker gjennom 2 stk ISA server, en på fylket og en hær. så maskina er rimelig trygg... antiviruset tar virusene som evt måtte ønske å komme på besøk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hm. Og hva gjør en så nå for eksempel Windows Update krever omstart sånn cirka en gang per måned? 5138401[/snapback] Fjerner varslene, bryr meg ikke om sikkerhetsoppdateringer da det for det meste kun er hull som kansje mulighens gjør at noen kan komme seg inn på maskinen din. Det skal og sies at jeg sittet bak et NATet nett, som de fleste ADSL brukerene i landet gjør. Og da er din pc mer eller mindre usynlig på nett. (Alt rutes gjennom en ruter) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Hm. Og hva gjør en så nå for eksempel Windows Update krever omstart sånn cirka en gang per måned? 5138401[/snapback] Fjerner varslene, bryr meg ikke om sikkerhetsoppdateringer da det for det meste kun er hull som kansje mulighens gjør at noen kan komme seg inn på maskinen din. Det skal og sies at jeg sittet bak et NATet nett, som de fleste ADSL brukerene i landet gjør. Og da er din pc mer eller mindre usynlig på nett. (Alt rutes gjennom en ruter) 5138813[/snapback] Jepp, sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå