Gå til innhold

Windows XP Uptime rekord

Dwagon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen offisiell verdensrekord, men du kan regne med at den er noen hundre dager. Selv pleier jeg å gi maskinen en restart hver hundrede dag elns, men kunne nok dratt det lengre.

Ei heller kan det komme noe offisielt på det, for det tar ikke mange minuttene og fake windows oppetid på flere år, tror jeg fikk windows til å krasje med en gang med 27års oppetid.

Lenke til kommentar
Det finnes ingen offisiell verdensrekord, men du kan regne med at den er noen hundre dager. Selv pleier jeg å gi maskinen en restart hver hundrede dag elns, men kunne nok dratt det lengre.

Ei heller kan det komme noe offisielt på det, for det tar ikke mange minuttene og fake windows oppetid på flere år, tror jeg fikk windows til å krasje med en gang med 27års oppetid.

5137718[/snapback]

man kan jo bare sammenligne oppetiden men når maskina var installert. er den over det kan man si at den er juksa.

min er ikke juksa. det setter jeg min ære på.

Lenke til kommentar
hmm..

Virketid for datamaskinen:          318 dager, 23 timer, 29 minutter, 19 sekunder

er ikke det hvor lenge du har hatt den på tilsammen.. mener det er det som menes det.

5137822[/snapback]

det er tiden maskinen har stått på uten kræsh eller restart.

Lenke til kommentar
kjempe smart idè det der, å slå av Windows Update. Best å ikke ha maskinen oppdatert med nyeste oppdatering!  :nei:

5138528[/snapback]

Så så... man har da tatt forhåndsregler, med ISA server og antivirus. ikke no å være redd for... blir maskina cracket må cracker gjennom 2 stk ISA server, en på fylket og en hær.

så maskina er rimelig trygg... antiviruset tar virusene som evt måtte ønske å komme på besøk.

Lenke til kommentar
Hm. Og hva gjør en så nå for eksempel Windows Update krever omstart sånn cirka en gang per måned?

5138401[/snapback]

Fjerner varslene, bryr meg ikke om sikkerhetsoppdateringer da det for det meste kun er hull som kansje mulighens gjør at noen kan komme seg inn på maskinen din. Det skal og sies at jeg sittet bak et NATet nett, som de fleste ADSL brukerene i landet gjør. Og da er din pc mer eller mindre usynlig på nett. (Alt rutes gjennom en ruter)
Lenke til kommentar
Hm. Og hva gjør en så nå for eksempel Windows Update krever omstart sånn cirka en gang per måned?

5138401[/snapback]

Fjerner varslene, bryr meg ikke om sikkerhetsoppdateringer da det for det meste kun er hull som kansje mulighens gjør at noen kan komme seg inn på maskinen din. Det skal og sies at jeg sittet bak et NATet nett, som de fleste ADSL brukerene i landet gjør. Og da er din pc mer eller mindre usynlig på nett. (Alt rutes gjennom en ruter)

5138813[/snapback]

Jepp, sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...