Chief Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Bygget en maskin for en bekjent for litt siden. Maskinen har hatt mye rare problemer, og nå la jeg merke til at det var en kort med 24pin strømkontakt og strømforsyningen var levert med 20 pin. Hva vil dette gjøre med kortet? Kan det føre til rare feil som lesefeil fra disk? Og i så fall, finnes det noe form for overgang fra 20 til 24 pin kontakt? Eller må jeg bytte PSU? Har ikke vært borte i kort med 24 pin kontakt før. Så dette har jeg bare ikke snøring på. Sikkert noen som har hatt dette problemet, eller vært borte i det. -Chief- Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jepp, det er bare å kjøpe en av disse. a. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 OK, takker. Da kan jeg teste med en sånn. Regner med at det er det som er problemet. -Chief- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har mine tvil om at det lager noen problemer. Det skal fungere å bruke 20-pins kontakt i 24-pins HK med dagens strømforbruk. Det er flere ting som kan forårsake lesefeil fra disk. F.eks. dårlig IDE kabel, eller problemer med RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå