Bone Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei! Lurte bare på om dere foretok noen form for renhold av PC'n deres.. Tenker mest på innvendig.. For å unngå støv og andre saker!? Bruker dere støvsuger, sandblåser, eller gir dere f.. !? Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei! Lurte bare på om dere foretok noen form for renhold av PC'n deres.. Tenker mest på innvendig.. For å unngå støv og andre saker!? Bruker dere støvsuger, sandblåser, eller gir dere f.. !? 5137623[/snapback] Bruk en støvsuger, men vær veldig forsiktig så du ikke ødelegger noe! har du en sånn liten "tut" på støvsugeren din, så sett den på for å komme lettere til på trange plasser! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Okei... Ja.. Liten tut er nok lurt! Gjør du/dere dette ofte? Hvor ofte er nødvendig / bør man!? Andre ting? Takker for svar! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ikke bruk vanlig støvsuger, er en av de værste kildene til statisk elektrisitet... Bruk komprimert luft, enten fra kompressor eller boks Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 men.. noe slikt har jo ikke jeg.. Forslag? Kjøpe, eller annet? Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ikke bruk vanlig støvsuger, er en av de værste kildene til statisk elektrisitet... 5137748[/snapback] Tuten på en støvsuger vil vanligvis ikke gi fra seg statisk elektrisitet.. Men dessuten går det jo an å jorde kabinettet, og støvsugeren er jordet fra før.... du har rett i at kompressor er best, men det er jo ikke alle som har en eller? Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 På kontoret har vi en Nilfisk støvsuger som vi bruker på skriverne, men den ble spesialbestilt fordi den oppfyller spesielle krav om statisk elektrisitet... Ellers får man kjøpt trykkluftbokser på mange kontor og data rekvisita butikker. (Eg kjøpte min forrige på Julius Maske) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Hvor dyrt er noe slikt noe da? .. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 På Biltema får du kjøpt en boks på 400 g til 98 kr. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Stort sett gjer eg f...., men det hender eg roter litt inni der og pleier å blåse litt med luft på boks, tar ikkje sjansen på å støvsuge. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 På Biltema får du kjøpt en boks på 400 g til 98 kr. 5137854[/snapback] Ikke værre?!?! hmm.. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 "luft på boks" er stort sett det greieste Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jeg og får masse støv inn i maskina mi. Har to vifter i front og en bak. Noe jeg kan gjøre for at disse ikke skall trekke inn for mye støv? Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jeg og får masse støv inn i maskina mi. Har to vifter i front og en bak.Noe jeg kan gjøre for at disse ikke skall trekke inn for mye støv? 5146815[/snapback] blåser noen av de inn? pleier å bblåse inni, har andre ting å beskymre seg over enn støv i maskinen. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ja, de i front blåser inn Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Støvfilter foran de viftene som blåser inn hjelper en del, bare husk å rengjøre filteret in gang i blant slik at det ikke tetter seg helt. Hvis du kun har vifter som blåser ut så kommer luften inn igjennom alle små hull og sprekker, disse er vanskelig å tette med støvfilter... Endret 13. november 2005 av John_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå