Anterialis Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har helt hjerneteppe nå. Har versjonen hjemme selv og skal nå laste den ned på laptoppen (men er på skolen nå). Noen som kan hjelpe meg? Den heter noe som: * vista intervision * vista interprise * vista inter* Det er en vista-shell-replacement. Kjennetegnes ved en sånn mac-rullebar oppe i vinduet, den har hvite mappe-ikoner. Er på ca. 430MB. Neon som vet? Håper på raske svar På forhånd takk Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det er en vista-shell-replacement. Kjennetegnes ved en sånn mac-rullebar oppe i vinduet, den har hvite mappe-ikoner. Er på ca. 430MB. Neon som vet? 5137606[/snapback] 430MB Shell? Jeeez Sorry, har ingen aning, men det er i hvert fall noe jeg skal holde meg langt unna Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det er en vista-shell-replacement. Kjennetegnes ved en sånn mac-rullebar oppe i vinduet, den har hvite mappe-ikoner. Er på ca. 430MB. Neon som vet? 5137606[/snapback] 430MB Shell? Jeeez Sorry, har ingen aning, men det er i hvert fall noe jeg skal holde meg langt unna 5139013[/snapback] Du finner Vista Inspirat BricoPack her. Den er imidlertid på 27MB. Funker fett, bruker det selv. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Inspirat var det nei den jeg lasta ned var på flere hundre megabyte... (se første innlegg) Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hmm... Kan ikke skjønne hvorfor i alle et shell skulle være på flere hundre megs... Høres i hvertfall ikke ut som om jeg ville tatt i med en pinne engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå