Gå til innhold

Jeg og fiende i samme blackhawk :D

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde noe unikt rett etter et patchen 1.03 kom ut.

Jeg har ikke fortalt det til noen før nå, fordi jeg trodde det var nytt i den patchen, så jeg tok ikke screenshot.

Jeg og en fiende skøyt etter hverandre, så reiste han seg og sprang mot blackhawken, og da sprang jeg også, for å komme frem først så jeg kunne skyte han med minigunnern.

Det som skjedde var at vi satte oss inn helt likt, og han ble sjåfør, og jeg ble i gunnern.. Det sto en rød prikk på den plass 1, og han kjørte en stykke tydeligvis uten å merke at jeg satt på, og landet på en annen base og stakk av..

Er det flere som har opplevd samme bug?

To forskjellige lag i samme kjøretøy. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært kult om det hadde vært mulig å gjøre slikt hele tiden.

Hoppe inn i en nesten full blackhawk, vente til den er høyt oppe, plante en c4, hoppe ut og trekke i falskjermen, trekke frem kontrollen og se på fyrverkeriet...

Ikke for å snakke om å bli sjåfør og fly rett inn i en fjellvegg og hoppe ut rett før!

Lenke til kommentar
Det er sikkert bare en på ditt lag som har rød name tag

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483210

5146240[/snapback]

Måtte tenkte meg om nå..

Men nei, det var fiende.. Ikke bare var fargen på nicket og plassen i blackhawken rødt, men han hadde fiendlig skin, og jeg fikk poeng for å drepe han.

@ hitzcore: jaja.. Det var ikke akkurat noe jeg IKKE har hørt før.. :roll:

Lenke til kommentar
Det er sikkert bare en på ditt lag som har rød name tag

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483210

5146240[/snapback]

Måtte tenkte meg om nå..

Men nei, det var fiende.. Ikke bare var fargen på nicket og plassen i blackhawken rødt, men han hadde fiendlig skin, og jeg fikk poeng for å drepe han.

@ hitzcore: jaja.. Det var ikke akkurat noe jeg IKKE har hørt før.. :roll:

5147724[/snapback]

fikk ikke poeng for å drepe han? :p

er litt pirkete ;)

Lenke til kommentar
fikk ikke poeng for å drepe han? :p

er litt pirkete ;)

5147731[/snapback]

ehh.. Jeg skrev ikke noe feil!

har hatt en på samme lag med rød skrift i en hummer...that's it... Men det er gjerne lurt å ta screen shots.... du er jo steina :p

5147920[/snapback]

jaja.. Jeg husker mulig feil, men vi hadde jo en firefight, dvs han skøyt tilbake, og er rimelig sikker han hadde skin som det andre laget..

Men mulig jeg tar feil.. :ermm:

Lenke til kommentar

jeg begynner uansett å bli ganske irritert på denne buggen! håper det kommer en patch snart som gjør at det blir fiksa.

Det er jo ikke så kjekt når du er på gåtur langt i gokk så kommer det en reddende sjel i en bil og du tenker å bli plukka opp, bare for å finne ut at personen har feil name tag og ser ut som han er på ditt lag og kjører elegant over deg :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...