magnarl Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei Mulig det finnes poster som omhandler samme tema men jeg fant iaf ingen. Jeg lurte på om det er mulig å koble flere aksesspunkt på samme nettverk for å utvide det trådløse nettverket? Hvordan gjør man eventuelt det? Lenke til kommentar
gather Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 HeiMulig det finnes poster som omhandler samme tema men jeg fant iaf ingen. Jeg lurte på om det er mulig å koble flere aksesspunkt på samme nettverk for å utvide det trådløse nettverket? Hvordan gjør man eventuelt det? 5137581[/snapback] Klart det går ann! Hvordan tror du ellers det fungerer på hoteller o.l Tror det finnes en modus på enkelte aksesspunkt slik at de kan ta inn det trådløse og sende det ut videre, men personlig tror jeg det er bedere å trekke kabler til hvert av de. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Trekk kabler til hver av accesspunktene. Så når du konfigurer de, så pass på at det er ca 2-3 kaneler mellom hvert. Ellers kan det bli kræsj, med mindre de har en instilling at de kan finne hverandre og overlappe! Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Som andre her også sier så går det fint, men det kan lønne seg å strekke kabel til hver AP ja. Dersom du gir alle AP`ene samme ssid, men forskjellig kanal så kan klientene gå fra ap til ap uten å merke noe(roaming). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå