nahojdat Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Skal ha meg ny dvd-spiller nå men trenger tips om noen som oppfyller mine noe høye krav. Viktigst: 1: Den må ta så mye FORMATER som mulig, viktigst av alt divx OG xvid. 2: Må ha mulighet for OPPGRADERING. 3: Må ha en MENY som ser bra ut!! Dette er ganske viktig, vil ikke ha billig meny på den med null oversikt og som viser første ordet av tittel på f.eks en film, hadde engang en Thomson dth 220 og menyen der er noe av det beste jeg har sett på en dvd-spiller, så gjerne noe lignende men helst enda bedre, og jo mer tekst som vises jo bedre.. Gjerne men ikke et must: Nettverksmulighet for streaming. Mulighet for oppgradering med HDD. Håper noen har peiling på disse tingene, blir også glad om noen vet hvor jeg finner screenshots av menyer på spillere, eventuelt poster screenshots av spilleren de anbefaler om de har den selv.. EDIT: Noen som har testet Kiss spillerne? De virker ganske fristende (dp-1000, dp-1100 og dp-1500). Endret 11. november 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Asono DVDX70+ Denne DVDspilleren Har støtte for divx, Xvid, OGG og mere. Den kan lett oppgraderes. Og menyen ser veldig bra ut. Veldig enkelt og finne frem. http://www.dinside.no/php/art.php?id=211484&=katnav Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) jeg har forgjengeren til DVDX70+, DVDX70.. DU får kjøpt den på enten Lefdal eller Elkjøp, Slik ser den ut hos meg: Hvordan oppgradere: Last ned iso fra asono.no, Brenn ut på cd sett i spilleren trykk start Oppgradering ferdig. Denne støtter ALT. DVD, DVD+R/RW, DVD-R/RW, MPEG/DivX, VCD, SVCD, HDCD, CD, CD+G, OGG, MP3, WMA, CD-R/RW DivX støtte: DivX 4 and 5 ASP, DivX 3.11, DRM, Xvid Man trenger liksom ikke mer forresten så er det ikke mulig å oppgradere med hdd og det finnes ingen mulighet for streaming. Endret 11. november 2005 av Breiker Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Hmmm, så test på den her på hardware, kan være den er bra men den har likevel samme billig menyer som f.eks eltax spillerne, akkurat sånne jeg vil slippe... Holder en større knapp på kiss for øyeblikket.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hva skal du egentlig med menyene? og hvorfor må de være så utrolig bra? Asonoen har ingen problemer med å skjønne. veldig enkel og fin meny. finner frem med en gang Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Jeg er litt designfrik når det gjelder sånt, vil at det skal se bra ut.. Om menyen ser helt for j****g ut så orker jeg ikke slå den på engang. Pluss en bra meny betyr at de har lagt litt arbeid i spilleren istedetfor å kjøpe rettigheter til de billigste menyene som er å få tak i.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 hva skal du egentlig med menyene? og hvorfor må de være så utrolig bra? Asonoen har ingen problemer med å skjønne. veldig enkel og fin meny. finner frem med en gang 5142013[/snapback] også finnes det andre firmware(programvarer til spillern) som folk har laget selv med fine menyer osv Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg kjøpte Pioneer 585a. Ble litt overrasket over hvor mye bedre menyene var på denne spilleren enn de andre dvd'spillerne jeg har vært borti (og jeg har prøvd en del de siste par årene). Men den har jo hverken nettverksmuligheter eller hdd da (det har jeg uansett via Dreambox'en). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå