Clerion Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skal bygge maskin nå og tenkte jeg skulle bruke min gamle PSU til lys og "unyttige" ting. Går dette på noen måte uten at den er koblet til MB? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja, det går. Se sticky i PSU og Elektronikk Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Kan muligens være at jeg er litt dum men hvordan kortslutte? Kappe ledningen? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hehe, du trenger ikke kappe ledningene, nei Du kan f.eks bruke en binders til å få kontakt mellom de 2 ledningen (Stikker bare ene siden av bindersen til pinne 14, og den andre siden til pinne 15) Bruk teip e.l. for at den skal sitte fast godt. Alt av ledende materiale kan brukes, så hvis du har en liten ledningsstump kan du bruke den også Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Hehe, du trenger ikke kappe ledningene, nei Du kan f.eks bruke en binders til å få kontakt mellom de 2 ledningen (Stikker bare ene siden av bindersen til pinne 14, og den andre siden til pinne 15) Bruk teip e.l. for at den skal sitte fast godt. Alt av ledende materiale kan brukes, så hvis du har en liten ledningsstump kan du bruke den også 5137869[/snapback] Ok. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Eller kan du kjøpe denne: Link http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIATXSTART Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bare ta ene jordledningen (sort), og koble den til den grønne ledningen. Er usikker på om at alle PSU'er har grønn ledning akkurat der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå