Heiper Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hei. Min bror sin PC sa takk for seg, og vi fant ut til slutt at det var PSUen som var gåen. Vi prøvde med en fra en annen PC, og da kom PCen opp igjen. Eneste er at denne hadde en rar ledning jeg ikke har hatt på mitt P4 system. PSU er: FSP180-50NI Størrelse 12,5 x 10 x 7,6 cm. 180 W Ikke store greiene, det var en ferdig billig PC fra Fujistu-siemens for en stund siden. Problemet er at størrelsen på den er ganske liten og den ekstra ledningen som jeg skal forklare nå. Den hadde den vanlige ATX strømkontakten og den 4 pins firkatet kontaktet. Men den hadde også en 4pins flat kontakt som gikk på hovedkortet som jeg ikke har sett før. Hvis dere vet hva dette kan være så hadde det vært til stor hjelp med å finne en ny PSU som vil passe her. Hvis dere har noen alternative PSUer i hodet så tar jeg imot alle forslag som kan hjelpe. Takk for hjelpen PS(Jeg sitter i Tronheim, denne PCen er i Oslo. Hvis dere trenger bilde av den så kan det ta litt tid å få det opp) -Heiper- Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Det er er en micro ATX FSP180-51NIV.pdf Uten at jeg kan hjelpe deg så veldig mye lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå