Pera86 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 jeg er for oeyblikket i thailand, hvor som kjent alt er et ganske billig land. derfor vurderer jeg aa kjoepe en ny baerbar, men jeg er litt i tvil. det jeg lurer paa er hva slags praksis de forskjellige firmaene har. hvis jeg kjoeper en baerbar i thailand, har jeg da garanti pa den i norge? er det forskjellig praksis for de forskjellige merkene? hvis ja, hvilket merke anbefales? Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 kjøp ett kjent merke i en "stor" seriøs butikk så burde det går greit tror jeg. thosiba tror jeg i hvertfall har internasjonal garanti. men det burde de i butikken vite. en bekjent av meg kjøpte thosiba i et jalla land og jeg fikk i hvertfall garanti på disken jeg kjøpte av hans om kom fra den pc`n... musa Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Når jeg var i Thailand i november ifjor, oppdaget jeg til min forbauselse at det var et dyrt land å handle i når det gjelder elektronikk, data og foto. Noen få unntak på en del gadgets. 'Internasjonal Garanti' er et uttrykk som står på et papir du får med deg når du handler, men du møter liten forståelse hos importørene her hjemme når du skal ha hjelp, for de får ikke betalt for jobben. Her har du Thailandsgaranti: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå