andhaug Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Passer Mist silent twin på mitt Abit KT7a i bredden ? Noen erfaringer ? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Vis den ikke passer kan du jo kjøpe en annen kjøleribbe med ei stille vifte. Ville ha hørt med microplex og målt om det var plass på hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har Silent Twin og KT7A hovedkort. Det ble akkurat plass, men jeg måtte bøye litt på de transistorene som står til høyre for CPU-sokkelen. Den ene vifte-kanten butter også inntil strømkontakten til hovedkortet, så du klarer ikke å sette Silent Twin 100% rett på CPU. Den står litt skjevt (veldig lite) Men du burde klare å montere den ganske lett. Det er egentlig ikke noe problem. Bare pass på at det er bra kontakt mellom kjøler og CPU Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 fikk endelig min silent twin i dag, har kt7a-raid og fikk litt problemer. tok av viftene og monterte ribba på først, så braut jeg viftene mellom transistorene og festa de igjen, det ble litt kinky, men den står rett og funker fett. kjempeknaill kjøler, nå er det harddiskene som bråker.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Noen som vet om den passer på et Abit KR7A hk? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Ja, på KR7A er det god plass til Silent Twin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå