Cho-san Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hei! i går slo eg av datan etter å brukt den ei stund, så tok eg ut skøyte lendingen for å bruke den ein anna plass. så når eg skulle starte den dagen etter var det null respons, det lyser rødt bak på strømforsyninga som er ein Hiper ATX 580W. så eg tok av eine sida på kabinettet for å sjå om noko var gale, ingenting så gale ut!! la merke til ein kvit knapp bakpå strømforsyninga, er det ein sikkring eller noko? noen som har nokon idea???? hadde tenkt meg på lan i dag Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hmmm, skjermkortet? kan jo kanskje prøve å sjekke skjertilkoblingen? Kommer ikke på noe mer for øyeblikket, men skal tenke litt... Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 nei skjemkortet rekner eg med er heilt fint, fordi det er ikkje det at det ikkje kommer noko opp på skjermen, det er det at det ikkje skjer noko i heile tatt, viftene starter ikkje, ingenting Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 om ingenting starter opp har vel PSU'en gått til den andre siden. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 var det eg tenke, men det lyser jo raudt på den :S lurer på om det finnes noko som likna på ein sikring på den sånn at du kan berre trykke den tilbake, var det eg lurte på om var den kvite knappen bakpå strømforsyninga. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) faen leste at PSUen står på 5min etter at du har slått av for å ta vekk varm luft kan den ha klikka når eg drog ut kontakten rett etter eg hadde slått av men det lyser jo rødt bak på den Endret 12. november 2005 av Heize Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Prøvd å jumpstarte den med bare et par vifter eller noe for å sjekke om den i det hele tatt fungerer? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 nja har ikkje så veldig mykje peilig tenkte om det overspennings sikring om det kanskje var ein knapp du kan trykke tilbake, var jo ein kvit knapp på denn delen av den som stod inni kabinettet Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 sjekk om hovedkortet ditt får strømm... er kanskje en liten pære som lyser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå