eab Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Noe morsomt og "kult" man kan finne på med fwd på vinteren (eller sommeren for den del)? Har allerede begynt å tørrtrene (bokstavelig talt), siden vi mangler vinter her i Trondheim. Ting jeg allerede vet om/kan: *Venstrebremsing (utrolig kult igrunn, da håndbrekket mitt ikke klarer å låse på tørr asfalt) *Rygge og dra en en-åtti *løfte av gassen i sving, for at ræva skal komme *og det obligatoriske "dra i brekket" såklart (er det vått kan jeg trekke bakhjula etter meg så lenge jeg bare vil) Var ute i kveld, fant en fin tom parkeringsplass og prøvde ut alt dette og mer til.. Klarte faktisk å dra en helt ok 360 uten bruk av brekket Noe jeg har glemt? forslag som f.eks "McD serveringsbrett under bakhjula" utgår Den beste tingen man kan gjøre er jo såklart å kjøpe bil med bakhjulstrekk eller 4x4 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 helt klart artigere med bakhjulstrekk eller 4x4. jeg har begge deler,har en volvo 245 turbo og en 1991 audi 80 quattro. er nok artigere med volvoen en med audien ja. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hehe du kan jo bruke "nykk i rattet" metoden. Det står en bauta i sentrum her som jeg brukte å drifte rundt ved hjelp av denne metoden med den gammle bilen min. men den var ekstremt lett på ræva Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Såklart, gjør det hele tida.. glemte å skrive det opp i lista *edit: opelen jeg hadde før slengte rundt med baken bare du svingte litt hardt.. Moro, men slitsomt når man må sitte og ratte kontra i hver sving Endret 11. november 2005 av Erik Braseth Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Noe jeg har glemt? forslag som f.eks "McD serveringsbrett under bakhjula" utgår aww, akkurat det jeg skulle nevne! Det du kan gjøre med en fwd-bil, er å dra til nærmeste bilforetning å handle en rwd-bil, eventuelt 4x4.. XD Men seriøst, dette er ikke mitt felt nei, RWD for alle penga for min del Kjørt litt med FWD, gikk bare fram haha Endret 17. november 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
Tommy^^ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ta to plastik serverings bratt såne røde du for på mcdonalds under bak hjulene og dra på breket så leger du over så mye som det går og gir på. eller så er det en film så du kan se på og når du har lært deg alt de gjør på den så er det på tide å kjøpe seg en rwd eller awd Click here to see Video Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Tommy^^: serveringsbrett er kjedlig når man klarer å dra en 360 på tørr asfalt uten bruk av brekk btw: Jeg tok den beste løsningen.. Kjøpte bakhjulstrekker i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå