M`kululu Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 hvis jeg skjærer hull i et herpa pci kort og fester en vifte i d som jeg igjen fester i pci porten, vil jeg da kortslutte noe??? eller må jeg fjerne den delen av kortet som stikker nedi porten??????? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg vet ikke om det har noe å si.. men jeg hadde ikke turt å sette det nedi.. Det du kan gjøre er å finne pluss/minus polene, la dem være og lakke resten med no anti ledende greier. Så kan du lodde på strøm til vifta, og du slipper å ta strøm i fra noe annet :wink: Lenke til kommentar
hurst Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Dersom du skal bruke et ødelagt pci kort som "vifteholder" MÅ du slipe av lederne som går nedi pci sporet på HK. Ellers blir det kortslutninger og pc'n vil ikke starte. bilde her og her og til slutt i maskina *edit: bomma med url'n :wink: [ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-08-27 18:55 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 For all del fjern det. Når du borrer vil du nok ødelegge komponeter som kan føre til at du lager nye strømveier og det blir korsluttninger. Ferjn alle lederne som skal stikkes ned i PCI bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå