arna Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Drukket så mye kaffe at det føles som dere går rundt i en beruset tilstand? Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Vært våken i over 3 sammenhengende døgn på ett LAN? Mistet bankkortet og blitt utsatt for svindel? Blitt hacket, for så å restarte pcen sin og se at den starter å formatere seg selv? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Brukt mer penger på godteri enn mat på en måned? (bo for seg selv) Lekeslåss med bror så kraftig at tven faller i gulvet og starter å ryke? Gått all-in med AK og få 3A på floppen? Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? 5136853[/snapback] Check! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Drukket så mye kaffe at det føles som dere går rundt i en beruset tilstand? Vært våken i over 3 sammenhengende døgn på ett LAN? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Brukt mer penger på godteri enn mat på en måned? (bo for seg selv) Gått all-in med AK og få 3A på floppen? Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? Disse punktene kan jeg krysse av for Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? 5136853[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tryne på sykkelen foran hele skolegården? 5136853[/snapback] Nei men jeg har tryna midt i gågata en lørdag sommersdag. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Drukket så mye kaffe at det føles som dere går rundt i en beruset tilstand? 5136853[/snapback] Aww Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Drukket så mye kaffe at det føles som dere går rundt i en beruset tilstand? Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? - nei men søtt. Vært våken i over 3 sammenhengende døgn på ett LAN? -ja 5136853[/snapback] Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Vært våken i over 3 sammenhengende døgn på ett LAN? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Lekeslåss med bror så kraftig at tven faller i gulvet og starter å ryke? 5136853[/snapback] Good times Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Brukt mer penger på godteri enn mat på en måned? (bo for seg selv) 5136853[/snapback] Tryna på sykkel foran hele skolegården gjorde jeg hele tiden da jeg gikk på barneskolen. Om potetgull går under godterier så, ja! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Drukket så mye kaffe at det føles som dere går rundt i en beruset tilstand? Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Lekeslåss med bror så kraftig at tven faller i gulvet og starter å ryke? Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? 5136853[/snapback] Check. Dvs. om det at Tv-en detter ut gjennom et vindu og bror følger etter teller. Lenke til kommentar
arna Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Drukket så mye kaffe at det føles som dere går rundt i en beruset tilstand? Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Lekeslåss med bror så kraftig at tven faller i gulvet og starter å ryke? Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? 5136853[/snapback] Check. Dvs. om det at Tv-en detter ut gjennom et vindu og bror følger etter teller. 5137062[/snapback] hahahha! Hvordan fikk du/dere til det da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kom tilfeldigvis til å sparke han litt hardt i magen så han føk et par meter bakover og tok med seg TV-en som står rett ved et stort vindu som begynner på gulvet og så falt visst begge to ut. Var litt morsomt da, sånn går det når man har treige reflekser og dårlig balanse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Lekeslåss med bror så kraftig at tven faller i gulvet og starter å ryke? 5136853[/snapback] Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kom tilfeldigvis til å sparke han litt hardt i magen så han føk et par meter bakover og tok med seg TV-en som står rett ved et stort vindu som begynner på gulvet og så falt visst begge to ut. Var litt morsomt da, sånn går det når man har treige reflekser og dårlig balanse. 5137072[/snapback] Hehehe slik kan det gå. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Tryne på sykkelen foran hele skolegården? Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? 5136853[/snapback] Noe sånt, ja. ^^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tatt for mye i benkpress og mistet den på brystet til stor beundring ? hæhæhæ det gjorde lærern min (lol@han) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nei, ingen av delene. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Niks, men gjort det samme lakris, at det lukte lakris på badet etter at jeg var ferdig. ^^. Lenke til kommentar
arna Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? Niks, men gjort det samme lakris, at det lukte lakris på badet etter at jeg var ferdig. ^^. 5137840[/snapback] æss a meg, kvalmingen! Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Spist så mye HonniCorn (frokostblandingen) at det lukter honning når dere tisser? 5136853[/snapback] skal vel ikke så mye til for at dette skal skje? holder med en bolle for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå