N|troXx Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 kjopte en z6000 tidligere, og da ble skjermen mork naar jeg tok ut stromkabelen og lys naar skjermkabelen ble satt inn,, naa er alt motsatt, ingen har rort pcn, bare hoppet over, kan jeg gjore noe en eller annen plass for aa bytte tilbake? har ogsaa irritert meg litt over pcu viften, den gaar raskt hele tiden og braaker litt mye. maskin specs: A64 3500+ newcastle 80gb hdd. 2x256mb 333mhz ram 15.4" skjerm broadcom 54mbps wlan, "speedbooster" Ati radeon xpress 200 Mobile + masse snaks med utganger Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kjør maskinen på batteri, skru ned lysstyrken på skjermen, sett i strømkabelen og skru lysstyrken på skjermen opp. Maskinen husker innstillingene du har satt. Vifta på maskinen vil gå så og si konstant. Det er naturlig når du har valgt å kjøpe en maskin med varm desktopprosessor. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Kjør maskinen på batteri, skru ned lysstyrken på skjermen, sett i strømkabelen og skru lysstyrken på skjermen opp. Maskinen husker innstillingene du har satt. 5137167[/snapback] problem fixet Endret 12. november 2005 av N|troXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå