Gå til innhold

Ati radeon x1800 xt funker jo utrolig dårlig.

Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Catalyst 5.11 finnes ikke i offisell versjon enda! Og det er driverne som offisielt skal støtte disse nye kortene. Ingen offisielle drivere ute, ingen offiselle drivere til kortet.

Og hvis det kun lagger online, er det vel mye større sjangse for at det er linja som lagger

Lenke til kommentar
Catalyst 5.11 finnes ikke i offisell versjon enda! Og det er driverne som offisielt skal støtte disse nye kortene. Ingen offisielle drivere ute, ingen offiselle drivere til kortet.

Og hvis det kun lagger online, er det vel mye større sjangse for at det er linja som lagger

5137321[/snapback]

Du tror faktisk på han?

Lenke til kommentar
Tror vi sier det slik at med mindre han napper ut det kortet,  holder det opp ved siden av trynet sitt, og tusjer HW.NO i pannen, for deretter å ta bilde av det hele..

5137350[/snapback]

bloeff.jpg

Kan vi nok trygt påstå at X1800XT kortet hans er falskere enn en 90lapp.

:thumbup:

5137350[/snapback]

falske-90-lapp.jpg

Jeg bare hjelper trådstarter med å få dette dokumentert.

Lenke til kommentar
Tror vi sier det slik at med mindre han napper ut det kortet,  holder det opp ved siden av trynet sitt, og tusjer HW.NO i pannen, for deretter å ta bilde av det hele..

5137350[/snapback]

bloeff.jpg

Kan vi nok trygt påstå at X1800XT kortet hans er falskere enn en 90lapp.

:thumbup:

5137350[/snapback]

http://i5.photobucket.com/albums/y200/oiwo...ske-90-lapp.jpg

Jeg bare hjelper trådstarter med å få dette dokumentert.

5137461[/snapback]

:!: :!: :!: :D:thumbup: Hooooohæhææ! Konge!

meeg hermed nominert til årets morsomste innlegg!

Endret av hilram
Lenke til kommentar

Det hele virker litt suspekt ja..

men.. sånn for å gi han/håpet en LITEN sjanse; Er det 1%'s mulighet for at han faktisk har fått tak i et slikt kort?

..grisen må legge seg! Han så litt trøtt ut; Han har sikkert vært oppe og testet i hele tann! :p

Lenke til kommentar
LOL! Ekstremt lagg faktisk! øyet klarer bare å registrere 24 fps. (var vel det i følge hukomelsen min). + at refreshraten på svært mange skjermer er på 75HZ, noe som betyr at du ikke vil få bruk for fps høyere en 75 derfor kan du bare skru på vertical sync! 

Herregud, lat som om du kan noe. 24/25 bilder i sekundet er det som trengs for å få en bilderekke til å se levende ut. Er ikke noe fasitsvar på hvor mange FPS øyet kan registrere men det sies det er 72.

Lenke til kommentar

Jeg har allerdet fikset alle de bildene Yonsas - til 1800 xl :D

Du skal å må få smekk!

Edit: Ser også at du i høyrer hjørne har zoom funksjonen på som jeg også må bruke for å forfalske det(eller i mitt tilfelle - orginalisere det), bare glemm det

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...