:Francis: Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ikke så rart heller da, hvis det er ekte er det store nyheter, selv om jeg tviler litt Francis Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ikke noe problem å få det til å bli 1300xt, men det finnes ikke gjør det? Skeptisk til siste slutt Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 ja satt selv å lurte på hvorfor i alle dager det lå et mistenkelig bilde inne på "paint" på det ene bildet til trådstarter, spør du meg er det bare fake alt sammen Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Vil si han har gitt kortet til feil person.... Hva med å si Stoolman det? 5136736[/snapback] Jepp... stoolman er klar.. Cascaden formelig rister av forventninger.. Hvis du vil bytte, kan jeg gi deg et splitter nytt uåpnet Asus 7800GTX og litt i mellom.. Du kan ringe meg på 450 83781 eller sende en mail til stoolman at gmail .com Da kan jeg garantere at det blir ytelsestesting.. Forresten.. jeg vet at de betadriverene virkelig sliter.. Har testet en ny Pentium M i dag.. og det ser meget lovende ut.. Greide 3,1 GHz på luft med (følg med nå) DEN LILLE FISLEKJØLEREN SOM FØLGER MED ADAPTERET! Og som om ikke det var nok.... på bare 1,48V! Har et P4GD1 kort klart.. så det er bare å ringe meg!! ASUS kortet ligger klar og venter... du vil i såfall ikke angre... samt at alle på denne kanalen vil finne ut hva ATI har å fare med denne gangen... DET HADDE VÆRT SÅ USANNSYNLIG FETT OM DU RINGTE!!!!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ikke søvn på meg på en stund nei Nå er tidspunkte å trekke seg om du drar oss i leggen! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hvis man ser på de tidligere postene til trådstarter, ser man at han fikk et 1800XL i posten for 3 dager siden. Tipper han bare har tatt en kjapp photoshop og fikset på saken for å få litt ekstra hjelp til det problemet han postet at han hadde med det.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hohoo. Dere (vi) hw.no-geeker er og blir gale. :!: Oppstyr og nesten kjølhaling av uvitende tullinger med altfor rått skjermkort for deres eget beste. :!: Glad jeg har kommet litt over sånt. Selv om jeg går å sikler på PC-oppgradering, vannkjøling, raptor-disk og alt mulig rart. Gi det forbanna kortet til Stoolman. Jeg vil se noen syke kjøleanordninger og stooore 3dmark-tall. Endret 11. november 2005 av maedox Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Mener du slik Nå har det blitt rolig fra den kanten også (trådstarter mener jeg) Endret 11. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 "Yonaz Postet: 07/11-2005 : 22:18 Heisann! smile.gif Har akkurat fått meg Ati radeon x1800 xl , men finner ikke drivere til korte har leita etter driver siden kl 5 lasta ned alle slags driver på ati.com osv men ingen av de funker sad.gif . Noen som veit hvor jeg får lasta ned driver som funker til korte!?" sier meg at han liker å leke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har akkurat fått meg et geforce 8800ultra, men det hakker i wolfenstein3D Ikke smart å lure hardbarka nerder Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 /offtopic: Hva med mitt splitter nye custom lagde 1800 XR? ontopic: Nice try. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Daim Odin! kan jeg få kjøpe det av deg for 7.36 k ?plz da! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Hei folkens! Jeg kjøpte meg et nytt skjermkort i dag, men sliter litt med å finne riktige drivere. Har nå et Radeon X1900XXXT Hardcore Ed. Golden Sample Goes Like Hell PE TOP, men ingen av driverne jeg har prøvd viser riktig navn på skjermkortet mitt. Og, forresten, det hakker litt når jeg spiller Quake 2, hvorfor det? Endret 11. november 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 som vi sier i nord.... e du lætt lurt bi du rævpult var vel noen av oss som ble det i kveld, ihvertfall litt Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hehe den siste der va faktisk litt bra nei tror egentlig grunnen rett å slett at du bruker uber1337 87.34 Betadriverne til Nvidia-prøv med noen Sis drivere så skal jeg love deg at ting går smooth2k. tror egentlig trådstarter kommer til å logge seg fra dette forumet for en lang tid, når han våkner opp i morgen og tror han hadde det så morsomt med å kødde litt rondt med paint skillsene sine . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 holy smoke, hvordan har kameraten din fått tak i det kortet?! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Cat 5.11 er ute her. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Vet dette er litt off topic men sliter litt med FX-60 prosessoren min. Den vil ikke over 40 grader under load på min gamle socket 7 kjøleribbe Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 :!: Jeg har ikke ledd så godt av en forumtråd på lenge! Det beste var svaret på hvor han hadde kjøpt det: "Fikk det av en kamerat". LOL! Hva med "fant det på gata" ? Keep it coming! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 haha.... Tror jeg må følge med på denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg