Gå til innhold

Ati radeon x1800 xt funker jo utrolig dårlig.


Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL! Ekstremt lagg faktisk! øyet klarer bare å registrere 24 fps. (var vel det i følge hukomelsen min). + at refreshraten på svært mange skjermer er på 75HZ, noe som betyr at du ikke vil få bruk for fps høyere en 75 derfor kan du bare skru på vertical sync! 

5136583[/snapback]

 

Feil.

 

http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html

 

"Human Eye can perceive much past the mis conception of 30 FPS and well past 60 FPS, even surpassing 200 FPS."

Lenke til kommentar

1. Når nye skjermkort er på markedet, med nye driversett, er det ofte at enkelte spill fusker, i form av lagging, rare farger, eller voldsomme fps-drops. Dette blir fikset på i kommende drivere og oppdaterings-patcher til de enkelte spill.

 

2. Hvis du har fått et X1800XT av en kamerat siden du spiller CS 1,6, er kameraten din utrolig dum, og du er en bortskjemt unge som har fått en tistjerners restaurant, selv om du bare spiser grandis og pølser.

 

3. Hvis du på en eller annen måte har fått kjøpt kortet, og du kun spiller CS 1,6, er du hardware-tidenes største idiot.

 

4. Om du eller kameraten din har ligget med Atis fabrikksjef for å få et X1800XT-kort før alle andre i Norge, står det stor respekt av det! :thumbup:

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Du kan ikke komme på dette forumet med et slikt kort, før alle sammen uten og kjøre 3Dmark05!!

 

Hør her, la oss lage en deal, hvis du kjører en test, så kan vi se hvor bra den scorer. Men hvis den scoren blir altfor lav så kan vi kansje hjelpe dem med denne så kalt`laggen` For da ser vi kansje hva som kan være problemet.. Gjør det så kan vi hjelpe deg bedre.

Lenke til kommentar
Du kan ikke komme på dette forumet med et slikt kort, før alle sammen uten og kjøre 3Dmark05!!

 

Hør her, la oss lage en deal, hvis du kjører en test, så kan vi se hvor bra den scorer. Men hvis den scoren blir altfor lav så kan vi kansje hjelpe dem med denne så kalt`laggen` For da ser vi kansje hva som kan være problemet.. Gjør det så kan vi hjelpe deg bedre.

5136807[/snapback]

 

Hvis scoren er under 7k er det ikke et x1800xt kort kan vi konkludere med!

Lenke til kommentar
Vil si han har gitt kortet til feil person....  :hrm:

 

Hva med å si Stoolman det?

5136736[/snapback]

 

 

Jeg skaffa meg kun korta pga det har støtte for avivo farger .

Ligger en demon strasjon på www.ati.com om hvordan avivo funker

5136762[/snapback]

Hmmm... :roll:

AVIVO har jeg til og med på X1300PRO kortet jeg har i stue-PC'en min... Hvis du har et X1800XT (som så vidt jeg vet enda ikke finnes på lager i Norge) så kan du jo begynne med noen tester (3DMark05 osv.)

 

Når det gjelder driver til kortet så er det ikke så mange bedre enn den som følger med på CD'en. Det er ikke støtte for X1x00-serien i siste Catalyst. Kommer vist ikke før i versjon 5.11

Lenke til kommentar
Du kan ikke komme på dette forumet med et slikt kort, før alle sammen uten og kjøre 3Dmark05!!

 

Hør her, la oss lage en deal, hvis du kjører en test, så kan vi se hvor bra den scorer. Men hvis den scoren blir altfor lav så kan vi kansje hjelpe dem med denne så kalt`laggen` For da ser vi kansje hva som kan være problemet.. Gjør det så kan vi hjelpe deg bedre.

5136807[/snapback]

 

Hvis scoren er under 7k er det ikke et x1800xt kort kan vi konkludere med!

5136810[/snapback]

 

ja vel det var det vi ikke skulle si høyt da, meningen var og "lure" han litt til og kjøre den testen ;) men men...

 

hehe må bare le, se hvor mange det er her nå samtidig. Skulle tro det var en kjendis som hadde postet her :p

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...