ilpostino Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 har snakket med en kompis om å dra til Hviterusland på en langhelg/hel uke... noen som har vært der og vil anbefale noe? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 er det Minsk du skal dra til? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 er det Minsk du skal dra til? 5136525[/snapback] Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hørt det er billig sprit, øl og horer der.. Holder ikke det til hvilken som helst ferie? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Dra heller til Baltikum, Polen, Tjekkia o.l. ! Det er det trygt, billig og mye å se og oppleve. Men for all det hvis dere vil dra til et sted hvor politiet er korrupt, horene banker på hoteldøra og bygninger er nedslitte ok, bare dra.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 billig sigg og alkohol går greit. horer kjøper jeg ikke og nedslitte byggninger godder jeg ikke reise langt for å se... må da være noe som er verdt å se der? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 En superallmektig leder som styrer landet sitt med jernhånd Diktatur Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Vel det å bestikke politiet uten frykt for å bli satt inn har jo alltid hvert en drøm Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Abzint? Helt sikkert skrevet feil, men jeg gir faen.. du kan ihvertfall leve ekstremt godt og billig der.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Har vært i Ukraina.. Du hadde ikke trengt å spurt meg 2 ganger om jeg ville tatt meg en tur der igjen Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du kan jo se hva kommunisme gjør med et land. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Du kan jo se hva kommunisme gjør med et land. 5139996[/snapback] Korrekt. Er ingenting som er kosligere enn å besøke et kommunist-land. Alle er så snille og kjekke, og det finnes uendelig med ting å gjøre.. *drømme om å reise tilbake i tiden og besøke polen for 10-20 år siden, eller ukraina, russland o.l.* Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Fikk du noen gang reist dit, ilpostino? Hvordan var det? Har ikke akkurat tenkt å reise dit selv, men hadde vært artig om noen som har vært der kan fortelle litt. Hører jo aldri noe om landet, noe jeg synes er litt rart. Ligger jo ikke så langt unna oss og er trossalt europas eneste diktatur? Klar over at dette er en gammel tråd ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå