Deadringer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 eller gjøre sånn som meg: ignorere følelsene og heller satse på et bra vennskap 5146730[/snapback] det er muligens det dårligste rådet jeg noen sinne har lest! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har en venninne selv som pleier og kysse meg og slikt, men vi pleier bare og kødde generelt da, så mange forskjellige tegn man får mot seg, det er bare og tolke dem på riktig måte. Jenter er merklige vesner Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg e så oppgitt.. skulle ønske hun likte meg.. men hun sier hun vil vente.. hun kan jo liksom like meg for det.. men .. det stopper opp.. eg sitter fast mellom ingenting så lenge hun vil vente.. arg.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 eller gjøre sånn som meg: ignorere følelsene og heller satse på et bra vennskap 5146730[/snapback] det er muligens det dårligste rådet jeg noen sinne har lest! 5147672[/snapback] Synes det var bra jeg! Ikke bli sammen med noen for fort1 Godt vennskap= fucky fucky= ingen forpliktelser!! Bare good.. Hvis følelsene fortsatt er der senere , så kjør hårdt og bli sammen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå