Gå til innhold

Hvordan veit man om ei jente liker en person?

Shikaru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:p og spør ca nesten konstant om hjelp i tegning elns. :shrug:

5136563[/snapback]

Flott! Da er det bare å bøye seg over henne og hjelpe til! ;) (Pass på at du ikke lukter dritt btw :green: )

5136578[/snapback]

Passer alltid på at jeg ikke lukter dritt :p

Må også sjekke at det ikke stinker hvitløk eller whatever av kjeften min heller :p

Lenke til kommentar
Når hun tar kontakt med deg, når hun spør deg spørsmål og vil vite mer om deg, når hun tar på deg, når hun alltid ler av vitsene dine, når hun inviterer deg med på ting.

5136493[/snapback]

Ikke alltid det stemmer... Tro det ikke før hun sier det på en overbevisende måte :p

Lenke til kommentar
Man spør ikke venner om yndlingsfarge.

5136519[/snapback]

Hvem spør man egentlig om yndlingsfarge?

Svinesen i donald svarte noe alla dette: "Plag denne jenten så mye du kan over en periode på en uke, og om hun ikke hater deg etter denne uka, vet du ihvertfall at du hadde sjangsen i forige uke"

5140443[/snapback]

:!:

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Greit, men hvordan finne ut om jenter liker deg for så å nærme deg henne da?

5140506[/snapback]

er et veldig godt spørsmål. tviler sterkt på at det finnes noen fasitsvar. selv ble jeg sammen meg kjæresten min ved et tilfelle. vi møttes på festen til en kamerat, jeg drakk meg direkte wasted og hun syntes jeg var søt der jeg sjanglet rundt.

har svake minner om at hun satt på skuldrene mine mens jeg løp rundt... tøff jente :hmm:

Lenke til kommentar
Når jenta hele tiden begynner å prate med deg på MSN og avslutter samtalen med "Hade -> snx -> Koooooozzz <3" Da kan det godt hende hun har noen følelser for deg. :hmm:

5143254[/snapback]

For det kan hun ikke skrive til en venn? :shrug:

5143267[/snapback]

Glemte å legge til at dette gjelder kun hvis hun ikke kjenner deg så veldig godt fra før.

Lenke til kommentar
Når jenta hele tiden begynner å prate med deg på MSN og avslutter samtalen med "Hade -> snx -> Koooooozzz <3" Da kan det godt hende hun har noen følelser for deg. :hmm:

5143254[/snapback]

Det betyr ikke nødvendigvis at hun har følelser for deg kan man si. Det er litt dagligdags fjortis oppførsel....

Men kan man si at noen liker deg om de klår på deg hele tiden (spess. når man sover i timen) gjør ting som stryker deg over kinnet (mens man sover i timen) og spør på sms om sms-sex? :p kan man DA si at noen liker deg? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

5143254[/snapback]

Jeg avslutter da alle samtaler sånn. Med gutter også. :dontgetit:

5145819[/snapback]

Gjør ikke alle det? :ohmy: Jeg og min venn KG spammer ned guildchat i WoW og msn med (L)(K)(L)(K)(L)(K)(L)(K) Mange i guilden som begynner å lure :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

nå ja, slutta å betale for det søppelspillet. forbanna crap-kompani som ikke greier å levere ordentlig servera til europeerne men til amerikanerne så skal det være skikkelige greier for der kan de bli saksøkt... Så har de ødelagt en bra klasse som heter Mage.

On topic: om du er interessert i henne så kan du jo legge an på henne, eller gjøre sånn som meg: ignorere følelsene og heller satse på et bra vennskap ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...