Shikaru Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Ja. Jeg er vel så dårlig på å tyde "tegn" som jenter gir ut. Jeg har problemer med å se forskjellen på bare vanlige vennlighet, og såkalt : "flørting" Selv om jeg er 16, så er jeg uviten på det omerådet. du trenger ikke komme med køddemeldinger bundy Men om noen kunne tenke seg å forklare meg det litt, uten å le av meg så alt for mye Så hadde ikke det gjort så mye Endret 10. november 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Tar hun på deg så er det win. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 OoO! Shikaru er på flørter'n. *Mobbe* Men fra spøk til revolver. Spurt meg selv samme spørsmålet. Men har funnet ut at en kan bare sende sånne svake tegn tilbake, så hun stiller seg det samme spørsmålet. Eller noe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jeg på flørtern? langt ifra. Ikke nubbkjangs på noen i klassen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg på flørtern? langt ifra.Ikke nubbkjangs på noen i klassen 5136432[/snapback] Hva skjer da? Noe skjer! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Ikkeno spesiellt skjer... Men noen trur visst at om man har det morro med ei jente, så er det med en gang flørting Edit: morro som i : noe å le av. Ikke tenk dirty. Endret 10. november 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Du spør da hva flørting er. Er det Tonio? (Minner for sikkerhetsskyld at på at Anette_ har mannfolk fra før) Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Om jenta skriver et helt likt innlegg som det du skrev(bare at jente er byttet med gutt) og legger det ut på hw.no så er nok det et sikkert tegn, så du får bruke søkefunksjonen flittig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Haha tenker på folk man treffer til daglidags. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jau. gjorde nok det Bundy. back on topic: Jeg ikke no sjarmtroll for å si det mildt. Men det er ikke så godt å forstå seg på jenter innimellom Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Google kan alt. http://www.sirc.org/publik/flirt.html Denne var bedre: http://www.links2love.com/teens_flirting.htm Endret 10. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Når hun tar kontakt med deg, når hun spør deg spørsmål og vil vite mer om deg, når hun tar på deg, når hun alltid ler av vitsene dine, når hun inviterer deg med på ting. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Når du ikke trenger å jobbe for penga. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Har blitt spurt om yndlingsfarge, musikk og alt det der et par ganger. ( "ooo" tenker dere sikkert nå "spennende" ) Men noen dager er de plutselig veldig vennlige, og andre dager er de litt "tilbaketrekkende" HAHA Bundy blei satt ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Man spør ikke venner om yndlingsfarge. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Man spør ikke venner om yndlingsfarge. 5136519[/snapback] Det virket bare så ironisk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 yndlingsfarge 5136505[/snapback] Hva er det for noe da? Ser vi noe her folkens? Dette er et kjent sjekketriks for folk på tegnelinja og ble faktisk funnet opp av Da Vinci. Hvordan ellers tror dere han fikk kontakt med Mona Lisa. Han er et geni. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Man spør ikke venner om yndlingsfarge. 5136519[/snapback] Så da er jeg ikke venner med de? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Har blitt spurt om yndlingsfarge, musikk og alt det der et par ganger. ( "ooo" tenker dere sikkert nå "spennende" ) Men noen dager er de plutselig veldig vennlige, og andre dager er de litt "tilbaketrekkende" HAHA Bundy blei satt ut. 5136505[/snapback] grr.. Spørr henne rett ut? Eller fortell en jævla dårlig vits, se om hun ler. Prøv og få noen ut a vvenninene hennes. Argh, fikk såå lyst til og skrive noe kødd. Must..resist.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 jeg er laget til å fortelle dårlige vitser Hu ene spurte om jeg hadde hatt kjærste osv en av de første dagene though og spør ca nesten konstant om hjelp i tegning elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå