Gå til innhold

Mange som skal på Oslo Lan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-28 15:18, LasseAndreK skrev:

Ikke vær så forferdelig negativ. Nei jeg gidder ikke å komme p.g.a navnet!.....?,

Navnet er bare en liten del av profileringa som gjør at OsloLAN virker som et LAN for gamere fra østlandet.

Quote:

vi må være klar over at det vil komme noe nytt, ikke bare holde oss til nye/gamle TG.

Nye partyer er positivt, men når de så ensidig profilerer seg som et gamerLAN så gjør de seg totalt uinteresante for mange. Klart det ikke blir fullt når TG har 10x flere potensielle deltagere

Quote:

Det er sikkert ingen regler for hva du gjør der.

Selvsagt ikke, men når de profilerer spill-delen så sterkt så vil det hovedsaklig komme folk som vil spille og dermed treffer jeg ikke de kule folka :wink: Ikke får jeg sett noen demoer heller og det å trene i CS kan jeg gjøre hjemme.

Quote:

Dessuten synes jeg at det er bra at de lager et dataparty som ikke bare er for middelaldrene gamle gubber som klør seg i barten:)

Selvsagt, men TG henvender seg til *alle* OL henvender seg til en liten gruppe. Synes det er flott med TG jeg, folk er i alle aldre.

Quote:

men du gir det jo ikke sjansen til å vise seg fram?

Joda, jeg så jo faktisk på websiden, og kanskje det bare er elendig markedsføring på websiden, men noe gjør at jeg tenker "OL = CS spillende fjortiser"...

Quote:

Første gang TG var, kom det jo ikke mer enn 200, eller hva det var. Nettverket gikk til helv....rett og slett bare tull. Men etter vært som de fikk mer erfaring gikk det bedre, og flere folk avså litt tid til å kikke innom, for å se hva dette egentlig var. Slik har TG bygd opp sin status, på erfaring.

Men TG har aldri profilert seg så ensidig. Det er hele problemet her. OL ønsker gamere og da får de gamere!

Lenke til kommentar

Er enig at de profilerer til et gamer-party, men hva er i veien med det? OsloLan virker som et LAN-party for aldersgruppen 14-20 år, og det går vel mest spilling inn under den gruppen. Hvertfall 14-16.

Valgspråket til OsloLan virker ganske klart, men det er jo en grunn til at de henviser til gamere.

Det er jo gøy at de rigger til så my for de unge.

""De unge skal man lære, de gamle skal man bære""

-Lasse

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må bare kommentere et innlegg her.

Mener å ha lest at diverse TG-profiler skal være med å rigge til nettverket på OsloLan, og da burde det bli ganske bra, tror jeg.

Hvis jeg har rett, så har de jo med seg litt erfaring fra store LAN med på OsloLan

Correct me if i'm wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...