Gå til innhold

Mange som skal på Oslo Lan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal dit, men bare som tilskuer... Bygger på en data, men blir desverre ikke ferdig før slutten av oktober!!!! litt surt, men får se om jeg får kjøpt stilige deler der da...

Skal på TG i hvertfall!

Har noen peiling på hvordan man kommer dit fra oslo sentrum?(jernbanetorget) Vet det er i lillestrøm, men hvor???

Lenke til kommentar

ikke noe aldersgrense nei....

kommer nok til å komme en hel bråte med fjortisser som aldri har sett noe annet enn pappas compaq 450 MHz ja.... uheldigvis.... (synes jeg da)...

Jeg skal dit, med 3 andre venner faktisk.... Men hittils så suger billettsalget.... kun solgt ca 500 på partyticket.net (der får du tak i dem for de som ikke vet det) *krmt reklame*

Menmen..... bedre linje på 500 enn på 300 ikke sant?

Lenke til kommentar

jeg skal dit og på tg og kanskje på dreamhack. tg er mer pop for det har vært lenger ikke alle i norge vet om oslo lan, jeg viste ikke om det før en i klassen sa det til meg denne uken og jeg sa "6000!! 4000 er alt bestilt!!" *jeg løper opp på edb rommet og river ut en av bertene der ogg bestiller bilett før læreren i hele tatt har rukket og sagt noe*

OSLOlan here we come.

Er det sant at tg også skal arrangsjeres på messehallen i illestrøm??

Lenke til kommentar

jeg hadde store palaner om å dra din jeg også... prøver å få overtalt noen *kammerater. Men som nordmen flest er så er de redd for slikt nytt...

(er det veldig ***viggo*** å kommet alene til slike steder :grin: ???)

og hvordan skal jeg komme med dit? man setter seg liksom ikke på toget med en 19tommer og et cheaftec kabinett...

hiss: mr.eMu

(espen unaas)

([email protected])

[ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-08-27 20:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-27 20:46, eunaas skrev:

jeg hadde store palaner om å dra din jeg også... prøver å få overtalt noen *kammerater. Men som nordmen flest er så er de redd for slikt nytt...

(er det veldig ***viggo*** å kommet alene til slike steder
:grin:
???)

og hvordan skal jeg komme med dit? man setter seg liksom ikke på toget med en 19tommer og et cheaftec kabinett...

hiss: mr.eMu

(espen unaas)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-08-27 20:48 ]</font>

hvorfor ikke? lan er noe av det morsomste som finnes og det blir ikke mindre gøy av at det er 6000 folk

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-27 19:54, Sargent Fire skrev:

Når verdenseliten kommer burde ihvertfall mer enn 500 komme!, hvorfor er det så mye større pågang på Tg enn Oslo-Lan?

A) Navnet. OsloLAN = for folk fra Oslo. Har hvertfall en viss psykisk effekt.

Navnet er også veldig kjedelig. Høres ut som et vanlig "lokalLAN" med 200stk. Navn som Dreamhack, Assembly og The Gathering har en mye kulere feeling.

B) Konkuransene:

Quake 3, Warcraft 3, Starcraft, Broadwar, RTCW, CS, Battlefield 1942, Wallhack

OMFG! 7 game compoer og en hacke compo. Altså, OL er et LAN for gamere og ikke for casemoddere, overklokkere, scenere og de som bare er vanlige nerder.

C) På sida står det ". Der er mange happenings på oslolan, som spillkonkurranser, show, spillpremierer og utstilling."

noe sier meg at det er snakk om spillshow og spillutstillinger... Leste også at det skulle bli holdt foredrag der. Og av hvem? Joda spillutviklere. ARG! SPILL SPILL SPILL!

The Gathering profilerer seg som et dataparty hvor folk treffes, man spiller litt, lager (eller ser på folk) som lager kreative ting på PCen osv osv. Selvsagt vil sikkert folk gjøre andre ting enn bare å spille, men det er soleklart at LANet først og fremst er for gamere. Jeg gidder ikke reise 30 mil for å spille spille spille.

Og hvilken verdenselite er det som kommer? Spillverdenseliten? *gjeeesp* Har nå mer lyst å slå av en som kan lære meg litt Lightwave enn en som har god aim i CS fordi han spiller 3 timer hver dag...

D) Datoen. Alle har påske samtidig. Høstferien er ikke felles over hele landet. Min begynner 7. Oktober...

E) The Gathering har opparbeida seg en kultstatus. Du *må* være på TG. På OsloLAN kan du gå, om du liker å game 24/7...

Kort sagt: TG henvender seg til datainteresserte fra hele landet. OL henvender seg til gamere i Akershus og Oslo.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-27 21:16, Anders Leipsland skrev:

Quote:

Den 2002-08-27 19:54, Sargent Fire skrev:

Når verdenseliten kommer burde ihvertfall mer enn 500 komme!, hvorfor er det så mye større pågang på Tg enn Oslo-Lan?

A) Navnet. OsloLAN = for folk fra Oslo. Har hvertfall en viss psykisk effekt.

Navnet er også veldig kjedelig. Høres ut som et vanlig "lokalLAN" med 200stk. Navn som Dreamhack, Assembly og The Gathering har en mye kulere feeling.

B) Konkuransene:

Quake 3, Warcraft 3, Starcraft, Broadwar, RTCW, CS, Battlefield 1942, Wallhack

OMFG!
7
game compoer og en hacke compo. Altså, OL er et LAN for
gamere
og ikke for casemoddere, overklokkere, scenere og de som bare er vanlige nerder.

C) På sida står det ". Der er mange happenings på oslolan, som spillkonkurranser, show, spillpremierer og utstilling."

noe sier meg at det er snakk om spillshow og spillutstillinger... Leste også at det skulle bli holdt foredrag der. Og av hvem? Joda spillutviklere. ARG! SPILL SPILL SPILL!

The Gathering profilerer seg som et dataparty hvor folk treffes, man spiller litt, lager (eller ser på folk) som lager kreative ting på PCen osv osv. Selvsagt vil sikkert folk gjøre andre ting enn bare å spille, men det er soleklart at LANet først og fremst er for gamere. Jeg gidder ikke reise 30 mil for å spille spille spille.

Og hvilken verdenselite er det som kommer? Spillverdenseliten? *gjeeesp* Har nå mer lyst å slå av en som kan lære meg litt Lightwave enn en som har god aim i CS fordi han spiller 3 timer hver dag...

D) Datoen. Alle har påske samtidig. Høstferien er ikke felles over hele landet. Min begynner 7. Oktober...

E) The Gathering har opparbeida seg en kultstatus. Du *må* være på TG. På OsloLAN kan du gå, om du liker å game 24/7...

Kort sagt: TG henvender seg til datainteresserte fra hele landet. OL henvender seg til gamere i Akershus og Oslo.

Ikke vær så forferdelig negativ. Nei jeg gidder ikke å komme p.g.a navnet!.....?, vi må være klar over at det vil komme noe nytt, ikke bare holde oss til nye/gamle TG. Det er sikkert ingen regler for hva du gjør der.

Dessuten synes jeg at det er bra at de lager et dataparty som ikke bare er for middelaldrene gamle gubber som klør seg i barten:)

Nei da, jeg respektere din mening, men du gir det jo ikke sjansen til å vise seg fram? Første gang TG var, kom det jo ikke mer enn 200, eller hva det var. Nettverket gikk til helv....rett og slett bare tull. Men etter vært som de fikk mer erfaring gikk det bedre, og flere folk avså litt tid til å kikke innom, for å se hva dette egentlig var. Slik har TG bygd opp sin status, på erfaring.

Oslolan er jo bare en grønnskolling i forhold til TG, men man vet jo ikke hva som vil skje, det gjorde man ikke med TG heller.

Mvh,

-Lasse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...