kristianv Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Lurer litt på om Xbox 360 kommer til å støtte dance-pads og spill til ddr når den kommer ut. Spillene burde jo fungere, det spørs heller på dansemattene, ikke sant? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Nei, spillene fungerer ikke. Noen som vet om det kommer noen nye med det første? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hva med å bytte bruker FØR du svarer på ditt eget innlegg? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hvorfor skulle jeg det? Så i dag at spillene ikke fungerte, og tenkte jeg skulle meddele det til dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du vet at det finnes en "endre" knapp som gjør at du kan redigere det første innlegget? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Svært så pirkete da...tenkte liksom det var like greit å lage en ny post jeg da. Min feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå