Gå til innhold

Slå på ring - noen andre som ser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi! Har hørt alle sangene på repeat i hele dag, hehe. :D

Dumt at de tok juleferie så tidlig. :(

Eller kanskje det var like greit. De hadde jo mindre og mindre nytt å komme med hver uke. Tinga ble litt oppbrukt mot slutten. Håper de ikke tar nok en pause på to år. Det hadde vært veldig trist.

EDIT: "Hello dinosaurs and dragonflies. Welcome planet earth and apple pie. Hello space girl, hello wonder boy, keep on dancing in the name of love". *dø av latter*

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Sjæl Vegard_!

Men det er ting jeg irriterer meg over. Fra 03.38 i remix medley sangen kommer det en jævlig fet del. Men jeg klarer ikke å finne hvilken sang dette er.

Den går sånn her:"I waited for you in Los Angeles, on the radio they said you were in Oslo. Oslo-Oh-Oh-Oh-Oslo." og senere "The day you pretended you were Gay-ge-ge-ge-gay"

Lenke til kommentar
Sjæl Vegard_!

5289968[/snapback]

At det var?

Noen som kan hjelpe meg med noe?

Leter etter et ord i sangen "woman riding deep inside the park" med "Ben Holmes". "Better be a bird?? than be a fool". Er det bird han synger?

Lenke til kommentar
Sjæl Vegard_!

5289968[/snapback]

At det var?

Leter etter et ord i sangen "woman riding deep inside the park" med "Ben Holmes". "Better be a bird?? than be a fool". Er det bird han synger?

Lenke til kommentar
Sjæl Vegard_!

5289968[/snapback]

At det var?

Lenke til kommentar
Det var at jeg også lytter til sangene på repeat :p

Tror det er bird ja, merkelig nok :D

Nice trippelpost btw.. :p

5290691[/snapback]

Hehe, okey...

Eller kanskje det er byrde, bare på engelsk. Det uttales jo likt som "bird", men aner ikke hvordan det skrives. Har ordbok, men er så trøtt... *sovne*

Trippelpost, ja... *skylde på treigt forum og overse åtteårig pc*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...