stelee Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg har en Toshiba Satellite 2.77 ghz 512mb ram nvidia GeForce4 420 GO Problemet mitt er da at før har jeg hatt helt grei fps på spill (som cs, WoW osv osv) men nå har den slått seg rett og slett helt vrang. Spill som før holdt stabilt 90-100 fps er nede i 30, WoW er helt nede i 5-6 fps hvis det er bittelitt action rundt deg. Dette skjedde en gang før for rundt 1 år siden nå. Da formaterte jeg og det virket som at alt gikk nogenlunde greit igjen. Nå har da altså fps-spøkelset kommet tilbake. Finnes det noen annen løsning enn å formatere (da hvis man ser bortifra at jeg kjøper ny data siden jeg er en kjempefattig student)? Jeg har: Oppdatert drivere så godt jeg kunne (via auto-update) force shaders tilbake til 1.1 satt alle spill i minst mulig og dårligst oppløsning defragmentert for ca 2 uker siden (da hadde allerede fps problemene begynt) gitt den kjære laptopen min en god klem. Noen som har noen ide om hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
adis Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Sjekk for spyware eller virus, kan hende at noe stjeler ressursene dine når du spela eller den står ubrukt. edit: virus:P Endret 10. november 2005 av adis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå