Lucifer89 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) så litt på brukt markedet og kom over denne http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=31922 men så slo det meg Firma pc ? kan ikke den bare koste max 10 000kr ny lov eller no slikt bare lurer har ikke planer om å kjøpe men Endret 11. november 2005 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 såill? Hva i all verden betyr det? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg setter en tier på at han mener en spillpc. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ham skal selge denne fordi han får seg firma-PC...hva er det du ikke forstår ? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 LOL! Hvorfor gjøre så stor ting ut av en skrivefeil i farta? Alle med litt fornuft og kjennskap til hvor tastene på tastaturet er skjønner at det skal stå "P" i stedenfor "Å". Lett å trykke feil da de ligger rett ved siden av hverandre... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 For å svare på spørsmålet: Du kan kjøpe så dyr hjemmepc du vil men bare 10000 av de er skattefrie. Resten av pengene du bruker på pcen er ikke skattefrie. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Det er hjemmepc ordningen som blir maks 10.000.- Og mannen får seg pc fra firma han jobber i..... Ellers alt vel? Edit: quoter bare tull... Endret 10. november 2005 av SweetD Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 aaa skjønne takk for svar Sjefern Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Ham skal selge denne fordi han får seg firma-PC...hva er det du ikke forstår ? 5136500[/snapback] Dette er bare en klassisk "hoot hoot hoot hoot hoot"-funksjon som finnes i 75% av alle forumbrukere, de bare må plukke på folk som ikke skriver like godt som dem. Anyway, det er ingen "Rå SpillePC", men den vil takle alle nye spill, holder fint, spess med litt klokk. La ikke merke til prisen, men er den ok er det kanskje en idè å gå på? Edit: Ny lov om firmaPC trår neppe i kraft på en god stund, kjenner jeg det norske lovsystemet rett. Endret 11. november 2005 av Nomix Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Ham skal selge denne fordi han får seg firma-PC...hva er det du ikke forstår ? 5136500[/snapback] Dette er bare en klassisk "hoot hoot hoot hoot hoot"-funksjon som finnes i 75% av alle forumbrukere, de bare må plukke på folk som ikke skriver like godt som dem. Anyway, det er ingen "Rå SpillePC", men den vil takle alle nye spill, holder fint, spess med litt klokk. La ikke merke til prisen, men er den ok er det kanskje en idè å gå på? Edit: Ny lov om firmaPC trår neppe i kraft på en god stund, kjenner jeg det norske lovsystemet rett. 5137161[/snapback] det er alerede 30 000 som ar fått avlyst sine firma avtaler til pc så dn diskusjonen er allerede tred i gang skal se om jeg finner URL til hvor jeg leste det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ham skal selge denne fordi han får seg firma-PC...hva er det du ikke forstår ? 5136500[/snapback] Dette er bare en klassisk "hoot hoot hoot hoot hoot"-funksjon som finnes i 75% av alle forumbrukere, de bare må plukke på folk som ikke skriver like godt som dem. Anyway, det er ingen "Rå SpillePC", men den vil takle alle nye spill, holder fint, spess med litt klokk. La ikke merke til prisen, men er den ok er det kanskje en idè å gå på? Edit: Ny lov om firmaPC trår neppe i kraft på en god stund, kjenner jeg det norske lovsystemet rett. 5137161[/snapback] Da var det bare snakk om feil i god tro fra min side Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Denne tråden har et dårlig emnefelt, og passer egentlig mer i webshop og butikkdiskusjoner enn her ettersom hvordan tråden utvikler seg. Da trådstarter uansett har fått svar på sitt spørsmål stenges tråden - nok av andre tråder å diskutere hjemme-pc-ordningen i . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg