Gå til innhold

Rå spill pc? lurer bare på noe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ham skal selge denne fordi han får seg firma-PC...hva er det du ikke forstår ?

5136500[/snapback]

Dette er bare en klassisk "hoot hoot hoot hoot hoot"-funksjon som finnes i 75% av alle forumbrukere, de bare plukke på folk som ikke skriver like godt som dem.

Anyway, det er ingen "Rå SpillePC", men den vil takle alle nye spill, holder fint, spess med litt klokk. La ikke merke til prisen, men er den ok er det kanskje en idè å gå på?

Edit: Ny lov om firmaPC trår neppe i kraft på en god stund, kjenner jeg det norske lovsystemet rett.

Endret av Nomix
Lenke til kommentar

5136500[/snapback]

Dette er bare en klassisk "hoot hoot hoot hoot hoot"-funksjon som finnes i 75% av alle forumbrukere, de bare plukke på folk som ikke skriver like godt som dem.

Anyway, det er ingen "Rå SpillePC", men den vil takle alle nye spill, holder fint, spess med litt klokk. La ikke merke til prisen, men er den ok er det kanskje en idè å gå på?

Edit: Ny lov om firmaPC trår neppe i kraft på en god stund, kjenner jeg det norske lovsystemet rett.

5137161[/snapback]

det er alerede 30 000 som ar fått avlyst sine firma avtaler til pc så dn diskusjonen er allerede tred i gang skal se om jeg finner URL til hvor jeg leste det

Lenke til kommentar

5136500[/snapback]

5137161[/snapback]

Da var det bare snakk om feil i god tro fra min side :p

Lenke til kommentar

Denne tråden har et dårlig emnefelt, og passer egentlig mer i webshop og butikkdiskusjoner enn her ettersom hvordan tråden utvikler seg.

Da trådstarter uansett har fått svar på sitt spørsmål stenges tråden - nok av andre tråder å diskutere hjemme-pc-ordningen i :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...