Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 kom på en ny en nå, det er en drøm jeg har når jeg feberfantaserer (skjer litt ofte). Det er altså at en bil kjører ned en bakke, men så plutselig blir den borte og havner øverst igjen, så skjer det samme om og om og om igjen. Den er ekkel fordi du blir helt tussete i skallen Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Den mest idiotiske drømmen jeg noen gang har hatt, er en drøm fra når jeg var liten. Den surrer ganske ofte her hos meg. Den handler om at jeg sitter med en liten tynn brun gummistrikk som jeg ikke klarer å rive i stykker. Jeg sitter og river og river og til slutt så våkner jeg med at jeg slår armen\foten i veggen. Egentlig litt ekkelt å streve for noe man ikke får til. Spesiellt når man blir liggende etterpå å tenke: Hvorfor klarte jeg ikke å rive i stykker en strikk? Edit: Leif, nå er det sengetid.... God natt, alle sammen. .. Endret 13. november 2005 av Marius E Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Mitt bidrag: Var i et sydhavsland. En kompis av meg som kjørte en vogn av noe slag. Så to damer i bikini som kysset. Jeg skulle ta bilder av de. De sa at jeg måtte komme på en slags festival de skulle ha på stranden senere på kvelden. Plutselig var vi der, bare at vi stod ved et basseng. MANGE fine damer i bikini som kysset i bassenget. Negergutt som brølte "Jeg klarer ikke å holde igjen mer!" Gutten begynte å ronke.. En mann som sa "Dette må være ny rekord!" Fikk opp oversikt over Norgeskartet. Så en linje som ble dratt fra Hitra, tvers over Norge og litt inn i Sverige. Denne linjen indikerte hvor langt negergutten hadde sprutet. Så våknet jeg... Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har en drøm hvor jeg våkner på en øy. Også plutselig ser jeg et tau som går vertikalt bortover ca 10 meter mens høyden stadig øker. Også klatrer jeg over skyene til jeg kommer til et høøyt fjell. Der sitter noen av kompisene mine å spiller nintendo64 mens bestekompisen min har en ape på hodet som synger nasjonalsangen. litt OT, det verste er når du må løpe vekk fra noen som løper etter deg, så løper du alt du kan men de tar deg alltid igjen Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Mitt bidrag: Var i et sydhavsland. En kompis av meg som kjørte en vogn av noe slag. Så to damer i bikini som kysset. Jeg skulle ta bilder av de. De sa at jeg måtte komme på en slags festival de skulle ha på stranden senere på kvelden. Plutselig var vi der, bare at vi stod ved et basseng. MANGE fine damer i bikini som kysset i bassenget. Negergutt som brølte "Jeg klarer ikke å holde igjen mer!" Gutten begynte å ronke.. En mann som sa "Dette må være ny rekord!" Fikk opp oversikt over Norgeskartet. Så en linje som ble dratt fra Hitra, tvers over Norge og litt inn i Sverige. Denne linjen indikerte hvor langt negergutten hadde sprutet. Så våknet jeg... 5145588[/snapback] Fy faen Tobe! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tror dette er den tredje tråden som handler om akkurat dette jeg svarer i, men det får bare være. Uansett: Fytti faen, så mye bra! Spesielt din, Tobe__! Vel, mine bidrag: Jeg var vel omtrent sju når jeg drømte dette, og var på besøk hos bestemoren min som bodde uti øyene i Sør-Helgeland mens hun enda levde. Jeg drømte om en liten flokk ungdommer som gikk rundt i et stillas og ropte etter sjelene sine, for de hadde mistet dem. Plutselig merker de at hele området de er i gløder rødt fra en ENORM gryte med en DIIIGER demon nedi. Så sier demonen noe slikt som at «her nede har sjelene sin egen verden.» Og så var det ferdig. Nå nylig drømte jeg at jeg bodde i en dal, men en stoooooor rødglødende fabrikk helt innerst. Det var en lang kø inn i fabrikken, som besto av barn mellom fem og åtte år. Barnene gråt og bar seg, for de skulle smeltes om til stål. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 En drøm jeg drømmer ofte: I byen hvor jeg bor, eksploderer mange biler uforklarlig. Etter hvert begynner en privatetterforsker å få snusen i hva som er på ferde. På en eller annen måte kjenner jeg etterforskeren, og blir dratt inn i det hele. En dag jeg er ute og går, ser jeg en dame som driver og skifter bildekk. Jeg ser at hun har problemer, og skal til å spør om hun trenger hjelp, men så ser jeg at det er bilen til en venn av meg, og jeg kommer meg til etterforskeren for å si ifra. Han er ikke der, og på nyhetene litt senere sies det at han er rammet av denne eksplosjonsepedimien som herjer. Jeg går for å lete etter hun dama, og ser henne på utsiden av et hus. Jeg drar opp en kikkert, og ser at hun driver og planter eksplosiver inni dekket til bilen. Jeg gjør ikke noe der og da, men dagen etter føler jeg på meg at bilen til foreldrene mine (den de hadde en gang de var gift.) har masse c4 i det høyre bakdekket. Jeg står ute ved veien, og ser den kjøre fort som faen forbi. Idet den kjører forbi hører jeg piping. En slik piping som høres i filmer like før en bombe eksploderer. Noen sekunder etterpå ser jeg heler bilen eksplodere, og jeg våkner. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kom på en nå: Jeg våkner og går i dusjen. Så setter jeg meg foran pcen og chiller litt. Så ringer en kompis av meg å spørr om jeg har sett jakken, og jeg svarer nei. Så spør han om jeg skal komme nedover å se en film, greit nok sier jeg. Så kommer han og henter meg i en rosa lada! Jeg spørr hvor han fikk tak i bilen og han svarer "Hunden kjøpte den". Så kjører vi ned til han, går ut av bilen og tar oss en røyk. Så går vi inn, og når jeg har kommet meg inn så kommer lillesøtra hans bort til meg og gir meg en klem, fordi hun er veldig glad for og se meg eller noe. Men så kommer storesøstra hans og moren hans ut fra kjøkkenet med hver sin kniv og skal drepe meg fordi jeg har feil skjorte på meg! Jeg springer ut, og setter meg i bilen hans og kjører avgårde. Og når jeg er kommet hjem, så ser jeg at det er en politibil. Jeg blir livredd og lurer på hva jeg skal gjøre nå, og så våkner jeg! Den drømmen hadde jeg for noen dager siden. Jeg bråvåkna og tenkte "HVA FAEN?" Crazy Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vell, min teiste må vere etter ei lang uke med CS gaming på ett privat lan..(Der jeg eide) Siste natta hadde blitt lang og jeg slokna med EN gang jeg la meg, så kom drømmen som var ett der jeg husker: Først står jeg i CT spawn på dd2.. det er meg mot 100 terrorister, jeg springer opp på A og camper bak en kasse med AWP.. plutselig skriver folk: "AWP hore, vi vet hvor du er".. jeg klikker helt og begynner å springe mot B, da jeg er midt i CT spawn kommer det opp 3-4 Terrorister ved B og jeg får panikk igjen.. drit redd liksom.. Så opner deg seg en "teleporterer" i veggen, jeg springer inn og plutselig er jeg i inferno, jeg er omringet av terrorister som kniver meg en etter en, jeg kjenner liksom smerten på kroppen.. Så hopper jeg driiiiit høyt opp ogso begynner jeg å falle, så våkner jeg på gulvet, full i svette.. Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 her om natta drømte jeg rett og slett noe som bare var skikkelig ekkelt. skammer meg. jeg tror jeg var en seriemorder ellerno, også drepte jeg og voldtok japanske jenter :S Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg hadde en ganske merkelig drøm for noen uker siden. Av en eller annen grunn var jeg i Hollywood hos en kjent filmstjerne, kvinnelig sådan. Etter en del jeg ikke huske fikke jeg låne motorsykkelen hennes som lignet på en kryssning av batmobilen, il tempo gigante og et tog, og kjørte denne ned trappene til den trelags motorveien utenfor huset hennes. Der kjørte jeg fram og tilbake en stund uten å få sykkelen i gir med masse bomgiring og knasing i girboks. Etter en stund kjører jeg til bunnplanet av motorveien som er skikkelig ghettostil med tønner som brenner og gjenger overalt. Hele scenen kunne minne litt om Michael Jacksons "Bad". Der nede ser jeg to gjengmedlemmer overfalle en gammel dame og jeg setter fra meg sykkelen og slår pistolen ut av hånden på han ene. Og så blir jeg skutt. Deretter hører jeg politisirener og gjengen forsvinner fra plassen. Ambulanse blir tilkalt og jeg blir løftet opp på en båre og politifolkene sier "You are a great hero. There should be more people like you", i skikkelig Hollywood-klisjestil. Så våkner jeg Det tøffe med drømmen var egentlig at jeg følte smertene da jeg ble skutt. Jeg ble skutt i siden og da jeg våknet måtte jeg sjekke om jeg var blitt skutt så virkelig føltes det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 OMG, jeg kommer rett fra sengen nå, for dette var WEIRD! Nesten forstyrrende! Det begynner med en skoledag. Jeg kjenner deler av klassekameratene, men ingen av lærærne. Mens undervisningen pågår er det en mann som går rundt og passer på, han tar alt vi har av småting som vi sitter og fikler med og er skikkelig streng. Plutselig står jeg og dusjer, alene, naken i hjørnet av klasserommet Og da jeg er ferdig kommer en politimann sammen med en kompis og sier at vi to skal i fengsel for å røyke hasj? Har aldri røyket hasj i hele mitt liv og ikke planer så hvorfor jeg drømte det er ganske absurd. Videre går fortellingen ut på at jeg går fra skolen og ned til sjøen. Ser ut som en stor innsjø eller no. Der ligger båten vår som vi har på hytta, men så lukter det så jævelig vin der så jeg må spyle båten og brygga for at politiet ikke skulle tro noe galt om meg. Hvorfor det luktet vin, og hvorfor det skulle være noe problem skjønner jeg ikke Når jeg begynner å kjøre båten kommer jeg plutselig til et grunt sted, og må rygge tilbake for å kjøre videre. Men så stanser jeg båten og går i land. Der møter jeg kusina til faren min som forteller at alle hennes 3 sønner (som er mine tremeninger) skal bli fedre... lol!! Så kjører jeg avgårde igjen og på veien oppdager jeg noen svarte svaner?? Til sist kommer det mest idiotiske. Nå er drømmen fra en tredjepersonsvinkel, alt annet har vært første. Er i drammensfjorden og det virker som om jeg følger ett eller annet båtrace fra et helikopter. Båten vi følger er en ferrari rød båt med ferrari logo som har samme form som en concorde bortsett fra at tuppen ser ut som men mekanisk haikjeve, og inni der sitter det folk og styrer båten. Jeg undrer meg fælt hvorfor de kjører med den haikjeften åpen for det gikk jo ikke noe fort? The End Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 mange artige drømmer her ja! jeg vet ikke hva jeg skal si om mine, noen ganger kan de være jævla skremmende, noen ganger rare, andre ganger romantiske. de stedene i drømmene mine pleier å være pokker i vold, men når jeg drømmer at jeg ved hjemmet mitt så er det ikke helt identisk lissom. men alt i alt, så klarer jeg ikke å forklare drømmene mine Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 *snip* 5150286[/snapback] Haha, hørtes ut som en drøm Sosohal kunne ha hatt :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå