Henrikls Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hei Lurte på hvordan man best tar backupp av HD. Skal lagre det på en ekstern HD Jeg har en Power Book G4, Hvis det har noen betydning. Har ikke noe særlig peiling, så det hadde vært fint med et idiot sikert svar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Noen eksterne harddisker selges med programvare som tar automatisk backup - mener å huske at LaCie har dette på sine disker. Lenke til kommentar
Henrikls Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Noen eksterne harddisker selges med programvare som tar automatisk backup - mener å huske at LaCie har dette på sine disker. 5136042[/snapback] Ok. Har kjøpt ekstern hd alt. Er det eneste måten da, å dra over det jeg vil lagre. Takk for svaret Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Finnes et program som jeg mener å huske heter Carbon Copy Cloner som skal kunne gjøre det du ber om. Prøv versiontracker eller google for å finne det Lenke til kommentar
Henrikls Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Finnes et program som jeg mener å huske heter Carbon Copy Cloner som skal kunne gjøre det du ber om. Prøv versiontracker eller google for å finne det 5136209[/snapback] Stemmer det, fant det Tusen takk for svara Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg bruker et freeware produkt kalt iBackup. Litt mer manuelt og tregt, men funker for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå