Gå til innhold

Adventskos i klassen

PlatinumFlyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassen min har en genial en. Vi har et slik vindu inn til klasserommet fra gangen utafor, og drikker sabla mye julebrus, type Hamar Bryggerier. Så vi har begynt å lime etiketter på flaskene (går Media & Kommunikasjon,så null stress ^^), og sette dem i vinduet. Så skal vi begynne å snu dem ut mot gangen ettersom dagan går,så folk kan se hvor lenge det er igjen. :)

Bra hva?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vi skal spille masse fine julesanger. Mariah Carey's juleplate skal gå vill! Jessica Simpson synger også julen inn. Andre forslag? Har Celine Dion noen koselige julesanger kanskje?

5135822[/snapback]

Skal noe kjøres hardt i jula er det ikke MC, JS eller CD som gir sjarm. Sjarm er Frank Sinatra, Dean Martin, Nat King Cole, Burl Ives og Bing Crosby med mer, som synger de gode gamle sangene da julen enda var garantert HVIT!

Ellers er det bra tiltak. En ide er å få alle til å fortelle hvilke tradisjoner de har i familien eller hva som virkelig er jul for dem.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på å gjøre akkurat det samme!! Det jeg har tenkt å gjøre er å tenne advents-lys samtidig som jeg spiller fin jule musikk; sånne sanger som dere har kommet med forslag om her.

Tenkte også å fortelle en bitte liten historie hver dag, så om noen har tips til hvor jeg kan finne det ville det vørt fint :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...