PlatinumFlyer Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Jeg føler litt at sånn gavekalender blir et jævlig surr... Men for all del, skal ta det opp som forslag. Andre ideer? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Vis de en film. Jeg anbefaler denne: http://www.imdb.com/title/tt0058548/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Lag et skuespill som strekker seg gjennom hele advent Ny "episode" hver dag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva med nissefest med risengrynsgrøt? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 The OC Mix 3! Chrismukka http://www.musicfromtheoc.com/oc_mix3.html Masse bra julemusikk. Også kan du droppe Mariah Carrey, Jessica Simpson og resten av hylekoret. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Alle i klassen går sammen og kjøper litt Sprit, siste skoledag har dere konkurranse.... Neida... hvis alle sammen bare kjøper en liten ting til f.eks. max 40 kr. også trekker dere pakker hver dag. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tja klassikere er: Adventskalender (Men kun med godteri! det er morsomt, og en ekstra god start på en skoledag med en sjokolade). Selvfølgelig skal du adventslys! Skrive positive ting om en person. F.eks. kan den som får gaven sin åpnet, høre positive ting. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Tenk deg at du skaffer deg en egenlagd kalender, med gaver til alle elevene i. Også lager du lapper med alle elevenes navn på. Deretter trekker du en for hver dag. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 arrangér mesterskap i bro, bro, brille. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Klassen min har en genial en. Vi har et slik vindu inn til klasserommet fra gangen utafor, og drikker sabla mye julebrus, type Hamar Bryggerier. Så vi har begynt å lime etiketter på flaskene (går Media & Kommunikasjon,så null stress ^^), og sette dem i vinduet. Så skal vi begynne å snu dem ut mot gangen ettersom dagan går,så folk kan se hvor lenge det er igjen. Bra hva? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Lets get high! 5137738[/snapback] Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kle deg ut som en same, med Kiruna kofte. Og dans foran dem. 5135958[/snapback] Hva pokker er en Kirunakofte? Og er det bare meg som ler naar jeg ser listen med "fin julemusikk"? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vi skal spille masse fine julesanger. Mariah Carey's juleplate skal gå vill! Jessica Simpson synger også julen inn. Andre forslag? Har Celine Dion noen koselige julesanger kanskje? 5135822[/snapback] Skal noe kjøres hardt i jula er det ikke MC, JS eller CD som gir sjarm. Sjarm er Frank Sinatra, Dean Martin, Nat King Cole, Burl Ives og Bing Crosby med mer, som synger de gode gamle sangene da julen enda var garantert HVIT! Ellers er det bra tiltak. En ide er å få alle til å fortelle hvilke tradisjoner de har i familien eller hva som virkelig er jul for dem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Nat King Cole og Bing Crosby .... da julen enda var garantert HVIT! 5190634[/snapback] Høhø. Endret 22. november 2005 av LarsP Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Celine Dions "So This is Christmas" er faktisk veldig fin - så det blir nok en fin adventstid. Bortsett fra at naturfagslæreren ikke liker meg, og mener jeg er som tanten hennes, som bare durer i vei med spørsmål uten å la henne få tid til å svare... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har tenkt på å gjøre akkurat det samme!! Det jeg har tenkt å gjøre er å tenne advents-lys samtidig som jeg spiller fin jule musikk; sånne sanger som dere har kommet med forslag om her. Tenkte også å fortelle en bitte liten historie hver dag, så om noen har tips til hvor jeg kan finne det ville det vørt fint Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 bibelen? ......... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Uten at det er veldig julerelatert, er det mye moromt i Mosebøkene, spes. nr.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå